even voorstellen

Voor totale toegang tot het forum stel je hier even voor zodat de moderators je account kunnen aktiveren
Post Reply
joeri
Posts: 5
Joined: 25 Mar 2020 03:09
Location: puurs

even voorstellen

Post by joeri »

hoi guys,
ben woonachtig in puurs, 46 jaren op de teller met een zoon van 14 jaar. zelf werk ik al 25 jaar bij een chemisch bedrijf regio puurs.
heb in mijn leven steeds actieve hobby's gehad, en met airsoft te beoefenen ga ik er zeker nog één aan toevoegen. het is teveel om op te noemen maar heb veel gedaan, nu vooral nog mountainbiken, droppings met bivak in de ardennen, kleiduifschieten.
was dus ook op zoek naar een toffe bende om airsoft mee te kunnen beoefenen, ben zeker dat ik aan het juiste adres zit.
In verband met militaire ervaring, legerdienst 1992 in buren 13A als fuselier.
thuis heb natuurlijk ook een superposé jachtwapen, 8 bar gasram loodjesgeweer(eigenlijk voor de zoon) , en heb ik mezelf al het plezier gedaan om zowel assault als sniper airsoft materiaal aan te schaffen (zal wel zien wat me best ligt of hoe het team speelt).
tips en goede raad zijn steeds welkom daar ik nog in de opstartfase zit.
hoop dat het coronavirusgedoe vlug voorbij gaat en dat jullie en je familie er geen last mogen van ondervinden!
als deze donkere periode voorbij is hoop ik dat we eens kunnen een skirm gaan spelen.
hou jullie goed en hopelijk zien we elkaar vlug op een airsoftterrein.
mvg
joeri
Doom
A2 Bestuur
Posts: 313
Joined: 07 Oct 2018 16:09

Re: even voorstellen

Post by Doom »

Hallo Joeri,

Welkom op het A² forum.
Wij hopen je zo snel mogelijk te kunnen zien.
Echter door de huidige omstandigheden, corona-virus gevaar, ligt alles momenteel stil.
Zodra de situatie weer normaal is, zullen wij iets laten weten wanneer we de volgende skirm plannen.
Ik zie dat jij van Puurs bent, dan zal je niet ver moeten gaan voor een skirm! :D
Tegen die tijd dat wij terug buiten mogen, kijk,lees en stel gerust vragen op het A² forum.

Grt Tom
Post Reply