Herintroductie van een oud lid

Voor totale toegang tot het forum stel je hier even voor zodat de moderators je account kunnen aktiveren
Post Reply
Tiek
A2 Friend
Posts: 6
Joined: 11 Nov 2022 07:10

Herintroductie van een oud lid

Post by Tiek »

Beste A2-leden,

Ik denk dat het ondertussen bijna een jaar of 10 geleden is dat ik mijn laatste skirm gespeeld heb, maar airsoft (en A2 in het bijzonder) zijn eigenlijk nooit echt heel ver uit mijn gedachten geweest.
Onlangs liep ik Tsjerno tegen het lijf en dat was het spreekwoordelijke duwtje in de rug dat ik nodig had om mijn weg terug te vinden naar het forum.

Sommige namen op het forum komen mij nog bekend voor, en met de meeste hiervan heb ik nog intense momenten beleefd! Blijkbaar en gelukkig zijn er ondertussen ook veel nieuwe namen bij gekomen.
Misschien herinnert iemand zich nog de nickname Tiek of TK. Geef maar gerust een seintje wanneer dit zo is; ik ben benieuwd!

Voor degene die mij niet kennen.
Ik ben Jens, afkomstig uit Mechelen en tel 36 jaar. Ik stel mij graag in den lijve eens voor bij een volgende skirm!

Groetjes en hopelijk tot binnenkort!

TK, airsofter.
kevind
A2 Member
Posts: 48
Joined: 30 Jul 2019 12:47

Re: Herintroductie van een oud lid

Post by kevind »

Welkom terug Tiek, De naam zegt mij niets maar we zien elkaar zeker op een van de volgende skirms :D
User avatar
Duke
A2 Member
Posts: 167
Joined: 04 Jan 2019 08:19
Location: Jail

Re: Herintroductie van een oud lid

Post by Duke »

mij zegt het ook niets, maar tot skirms !
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe
HardrivenRC
A2 Bestuur
Posts: 143
Joined: 30 Dec 2018 20:29

Re: Herintroductie van een oud lid

Post by HardrivenRC »

Dat moet van Normandië geleden zijn. Maar altijd welkom terug Tiek
Post Reply