Even kennismaken

Voor totale toegang tot het forum stel je hier even voor zodat de moderators je account kunnen aktiveren
Post Reply
Ronjar
Posts: 4
Joined: 19 Oct 2021 14:08
Location: Borsbeek, Belgium

Even kennismaken

Post by Ronjar »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ruben en ik ben afkomstig uit Borsbeek (zuid-oost Antwerpen) waar ik samen met mijn vriendin en drie zonen (14j / 10j / 5j) woon. Zelf heb ik 43 jaar op de teller staan en ik ben Automation manager voor een firma in Klein-Willebroek. Hiervoor moet ik regelmatig (als er geen Corona is) langere periodes naar het buitenland voor het opstarten van Waste-to-Energy installaties.

Ik heb ongeveer 30 jaar geleden mijn eerste BB-replica gekocht. Een kunststoffen Smith & Wesson die je met de hand moest opspannen en die meer open heeft gelegen dan dicht was. Spijtig genoeg is deze ergens tijdens de lente-opkuis een jaar of 4 geleden naar het containerpark vertrokken nadat deze al decennia onder het stof lag.

Mijn 2de replica (TM high Capa DoR) heb ik ongeveer een 10-tal maanden geleden gekocht nadat mijn beste vriend aan het vertellen was hoe hij met zijn werk (Atlas Copco, wel bekend bij enkele van jullie) was gaan skirmen. Toen is bij mij de interesse terug opgekomen. Wachtende op het versoepelen van de Corona-maatregelen heb ik me dan via Google en YouTube verdiept in airsoft. Na wat skirms gedaan te hebben met een leenreplica heb ik dan besloten zelf een replica aan te schaffen. Dat is de TM Next-gen Sopmod M4 CQB-R geworden.

Twee weken geleden heb ik deelgenomen aan het “A² and friends”-event (mijn 4de skirm). Dat is me zo goed bevallen dat ik me heb ingeschreven op het forum en vandaar deze voorstelling. Voor diegene die aanwezig waren op die skirm…..

I was die in de attachments (Go urban!!!!)


Greets en hopelijk snel tot ziens op een andere skirm,

Ronjar aka Ruben
Attachments
Ronjar.jpg
Ronjar.jpg (35.66 KiB) Viewed 50907 times
The fact that jellyfish have survived for 650 million years despite not having brains gives hope to many people
xf0rc3
A2 Bestuur
Posts: 173
Joined: 07 Oct 2018 14:24

Re: Even kennismaken

Post by xf0rc3 »

welkom op ons forum
leuk om te horen van de skirm
en zullen zeker iets laten weten als we er nog een organiseren
Doom
A2 Bestuur
Posts: 313
Joined: 07 Oct 2018 16:09

Re: Even kennismaken

Post by Doom »

Welkom Ruben!
User avatar
Duke
A2 Member
Posts: 167
Joined: 04 Jan 2019 08:19
Location: Jail

Re: Even kennismaken

Post by Duke »

Weest welgekomen en tot snel !
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe
Post Reply