View Full Version : Aircav Hell 3 - after the war
The men have returned from hell
en iedereen nog heels terug
wast warm ginder?
wat HETE actie (in de rege) lol
khoop dat het goe was ginder
twas goe ze alleen het weer kon better ! voor de rest was alles okelidokie
Carenten
02-05-2006, 00:06
Night, het was bangelijk, weer kon wel beter mor A² ruled the game! Zeker in de namiddag toen we defence moesten gaan. We hebben de eerste verdieping bezet van een gebouw (ambassade) zijnde: kevve, forze, mariachi, tk, moony, chibbi, rayden en ikke en daar hebben we stand gehouden tot het einde van het spel! Geloof het of ni, we hebben daar elke aanval afgeslagen en onnoemelijk veel kills gemaakt, graaf! Op een gegeven moment was het vijandelijk team zo hopeloos dat ze een rush op touw zetten, van alle kanten tegelijk ne stormloop op het gebouw waar wij inzaten, wel ne man of vijftig tegelijk! Wat een slachting, ze vielen als vliegen! Een voor een werden wij der ook uitgepikt zenne tot op het laatst alleen de kevve overschoot met nog een onbekend type dus op het moment dat het spel afgeblazen werd was het huis nog steeds in onze handen!!! A² ruled & powned
tettekop
02-05-2006, 00:09
ge moogt der zeker van zijn da team geel serieus hun kas aant opfrette ware dan ze :p
Idd, we hebben weer eens laten zien wat we waard zijn. :smokin:
Edit: even alles in een nieuwe thread gegooid, kwestie van het wat overzichtelijk te houden.
D00msd8y
02-05-2006, 10:12
Zijn er ook foto's ?
tettekop
02-05-2006, 11:04
users.telenet.be/thirionj
edit: juist een fotootje van onze kenny en tsjerno gevonde
http://www.the-hunters.nl/viewtopic.php?t=1878 (den allerlaatste)
ik zien dat de foto's da ik em getrokken al goed dienstdoen iere :-) graag gedaan manne graag gedaan
El_Mariachi
02-05-2006, 18:15
Lol twas inderdoetski wel fun daarbove, peis da die mannen van opt plein beneden nog aant bleiten zijn van ongeloof :) en nog is polleke klap voor de Kevve, last man standing daarbove :d
Ik heb hier maar 1 ding aan toe te voegen...
http://users.belgacom.net/bn776134/airwolf_intro.wmv
*grijns*
El_Mariachi
04-05-2006, 11:54
hehehe, 'tkan ni waar zijn, nu ga'k vandenavond die dv's weer opzetten :)
het deuntje op den achtergrond heeft idd wel geholpen e
Wel jammer dat jullie het verkeerde gebouw in handen hielden é :icon_wink :headbang:
En ik maar proberen hints te gooien naar Forze... :nonono2:
Maar toch, good job boys.
dude wij wisten da wel :) maar wij waren de vijand aan het misleiden :) (en twas leuker in't grote gebouw :)
Carenten
07-05-2006, 01:37
ja desondanks da we in het verkeerde gebouw zaten ware we een real pain in the ass voor het yellow team en hebben ze zich met de regelmaat van de klok te pletter gelopen op een verdediging van "maar" een stuk of acht man, who really gave them HELL!!!
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.