View Full Version : Zondag 5 juni Bij Aircav
Voor degene die het nieuwe terrein van Aircav nog niet gezien hebben: http://users.pandora.be/yws/Foto%20Terrein/Promo%20Movie/Aircav.wmv
Zondag 5 juni organiseren ze een skirm op hun terrein.
Het terrein ziet er vrij neig uit, en nogal aan de grote kant. Maar langst de andere kant ziet het er ook allemaal vrij vervallen en rommelig (onveilig) uit.
Enige interesse hier? Proberen waard?
bwoa ziet er war-like uit imho :)
zie het wel zitten persoonlijk ;)
jup zien da ook wel zitten
SGT Anderson
10-05-2005, 01:42
Even hier ook wat info geven, aangezien onze Emp de weg naar jullie forum nog niet ontdekt heeft.
't Is inderdaad nogal groot (35 hectare) en kan op sommige plaatsen wat onveilig zijn, gezien de grootte is 't onmogelijk om dat allemaal op te kuisen, maar je bent dus op voorhand verwittigd. 't Is een heel dorp met bos er rond en wordt gebruikt door de paracommando's om te trainen, als zij 't veilig vinden zal 't voor ons ook wel ok zijn. Wagens kunnen uiteraard op 't terrein zelf geparkeerd worden, veilig van de shooting area verwijderd.
Waar, en verdere info verkrijgen jullie als je emailt, zoals op 't einde uitgelegd is.
Tot op 't nieuwe veld! Groetjes, Anderson
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm2.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm3.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm4.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm5.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm6.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm7.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm8.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm9.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm10.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm11.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm12.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm13.jpg
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/skirm1.jpg
ik wil da ook wel is probere :P
humhumhum dik zenne da wil ik zeker doen lekker sneaky met die huizen en stuff :twisted:
idd count me in
onveilig hangt volledig van u eigen af zeg ik altijd , goe uit u doppen zien en geen grave stunts uithalen :p
tuurlijk, ik zal er ook wel bij zijn dan, bangelijk..... :D
Sorry guys, ik was ervan overtuigd dat ik het hier ook (ergens) had neergeploft deze morgen...
Maar niet getreurd, het is hier nu toch geraakt hehehehe
Onveilig? pff...zoals al eerder gezegd door tjerno, gebruik uw gezond verstand en kijk uit je doppen.
En een klein beetje spanning bovenop de airsoftspanning kan er toch nog wel bij niet? 8)
nen acte de presence voor AirCav zou zijn dat jullie met groene hueys op het veld landen, terwijl er enkele F4 phantoms overvliegen ;)
wishful thinking?
ik zien da ier dik zitte
count me in
wa zijde ik zient ni goe :D
sam a.k.a predator gaat ook mee
Ik denk da Force een beetje teveel na de filmkes ziet :P
en ik denk da de wezze een beetje bijziend is :P
Niet vergeten van OFFICIEEL in te schrijven volgens de regels hé gasten.
Kwestie dat het voor mij geen grote warboel wordt met al die forums hier.
dat zullen we zeker doen
we zijn nog even aan het wachten zoddat we van iedereen weten
of hij en 1zij meegaat.
mensen die al meegaan.
-Drinky
-Trinity
-Wezze
-Cell
-Tsjerno
-K3vv3
-Forze
-Predator
-Rayden
-Wolf
edited by wezze
ben nog aant twijfelen of ik zou meegaan
Zal er ook bij zijn. Anders was ik dezen thread ni begonnen he als ik ni kwam. :P
to kozze :P ni twijfelen gaan :twisted:
Idem aan andere post: desnoods leent ge mijne SPAS
Misschien moeten we al eens inschrijven, dan zijn we toch al zeker dat er nog plaats is.
Als er eventueel nog volk bijkomt regelen we dat achterdaf nog wel he.
ge hebt mij overtuigd kozze count me in aaaiiii
go wolf go wolf you wicked gezzzer :P
we're all wicked and sometimes crazy to :P :P :P
wacht tot je de rest van 1/9th ontmoet...je zou verbaasd kunnen zijn op welk niveau crazy en wicked wel kan geraken :lol:
SGT Anderson
15-05-2005, 18:14
Wacht tot jullie eens in onze bangbus gezeten hebben :twisted:
pikken we dan ook 18-jarige meisjes op ofzo ;)
"Ey schatje, me a willek wel is skirme zelle" ;)
SGT Anderson
15-05-2005, 22:46
'tuurlijk! Breng maar mee, hoe meer hoe liever! :wink:
Wel jammer toen jij mee was in de bangbus naar portugal dat je 90% van de rit hebt liggen slapen vind je niet? :P
Wel jammer toen jij mee was in de bangbus naar portugal dat je 90% van de rit hebt liggen slapen vind je niet? :P
how, Emp niet te snel, hij was ook wakker... (soms :P )
jongens van A², ikzelf ben ook van tstad, of toch van in de buurt en ik kan u zeggen de manne uit de Vloanders, het duurt eventjes voor ge ze verstaat, maar derna... :D
er is een poll gestart op het aircavforum, check it!
Niet vergeten van OFFICIEEL in te schrijven volgens de regels hé gasten.
Kwestie dat het voor mij geen grote warboel wordt met al die forums hier.
heb e-mail gestuur
heb deze lijst is doorgegeven
-Drinky
-Trinity
-Wezze
-Cell
-K3vv3
-Rayden
-Predator
-wolf
-Tsjerno
-Forze
-EL_Mariachi--->sorry er vergeten bij te schrijven
-T-hawk
-Monkey
e-mail gestuurd voor yannick en ramon of ze nog mee kunnen EMP
edited by wezze
Effe update van mij ik kan niet mee gasten zit met ne verhuis vandaar, had het zaterdag verteld tegen de wezze maar ik zal het hier voor vergissingen te vermijden ook maar posten.
Have fun :wink:
EL_Mariachi wil ook nog mee
hij heeft Drinky ier normaal van verwittigd via PM of mail zegtem?
Cell is uit de lijst gehaald.
El Mariachi stond er in ja.
Bedankt om het te laten weten Cell.
ik kniel voor de goddelijke wijsheid van het Management
Cell is uit de lijst gehaald.
El Mariachi stond er in ja.
Bedankt om het te laten weten Cell.
Np Emp goede afspraken maken goede vrienden. :wink:
Np Emp goede afspraken maken goede vrienden. :wink:
True true
Mag ik jullie (iedereen die zich reeds heeft ingeschreven) er op wijzen dat wij geen emails of forums meer zullen kunnen beantwoorden NA Vrijdag 03 juni 2005.
Dus als je nog vragen hebt gelieve dit dan tijdig te doen.
Sorry voor dit ongemak maar wij vertrekken reeds de zaterdag naar het terrein om nog wat voorbereidingen te treffen om jullie het leven zuur te maken. :D
Thanks and I'll see you on the field!
Weten we nu eigenlijk al waar we moeten zijn? en hoe laat enzo?
Ik kreeg net ook een pm van Forze.
Ik heb de infomail doorgestuurd naar DRINKY, hij heeft mij gemailed en iedereen ingeschreven. Het is zijn taak om iedereen van deze mail te voorzien (+ ook het reglement) zodat jullie onderling kunnen afspreken.
Misschien was dit wel wat onduidelijk van mijn kant...
heb daze mail nog niet ontvangen .
Gelieve deze regels door te nemen, uit te printen en te ondertekenen.
Breng ze dan de eerstvolgende skirm mee.
Dit is van toepassing voor IEDERE aanwezige speler.
De Regels:
Toekomen op de afspraakplaats in camokledij is verboden!
We moeten geen aandacht trekken van de plaatselijke bevolking.
Wie dit toch doet mag terug naar huis gaan! Er worden geen uitzonderingen gemaakt, er is voldoende overdekte plaats op het terrein om u om te kleden.
350 fps voor AEG en 500 fps voor single bolt action sniper!
Deze zullen gemeten worden!!! Een afwijking van 10 is toegestaan maar dat is het ook.
Het gebruik van biologisch afbreekbare munitie is verplicht!
KIA spelers keren ONMIDDELLIJK terug naar de safetyzone, hangen niet rond en gaan zeker niet gaan praten met nog levende teamleden.
Wapen hoog boven het hoofd houden tijdens het terugkeren naar de safetyzone, kies ook voor de meest veilige route terug, ga dus niet door vuurlinies wandelen bv.
FAIR PLAY!
We zijn allemaal ervaren spelers en hebben al veel tijd en geld in onze sport gestoken, laten we het dan ook niet verprutsen door elkaar naar het leven te staan.
Bij discussie, kom samen tot een faire oplossing. Begin niet te roepen op elkaar. Indien je er samen niet uit geraakt dan spreek je een lid van Aircav aan. Hij zal dan oordelen over de situatie en een beslissing nemen, die beslissing is definitief.
Twijfel je of je hit bent, ga er dan van uit dat het zo was. Zo voorkom je al eventuele ergernis.
Aircav, we play rough but we play fair.
Hits op het wapen tellen!
Zelf ben je niet KIA maar het wapen is kapot. Schakel over op je secundair wapen of ga terug naar de safetyzone, dat beslis je zelf. Deze regel hebben we overgenomen van onze Portugese vrienden aangezien in cqb er nogal mensen geneigd zijn om zelf volledig achter een muur te staan en hun wapen om de hoek houden.
Roken op het veld is ten strengste VERBODEN!
Hier zullen we streng op toezien. Personen die betrapt worden krijgen een boete van 250€ en worden onmiddellijk van het terrein verwijdert. Roken is wel toegestaan in de safety zone.
Het gebruik van allerlei zaken waarbij vuur aan te pas komt is verboden!
(bommetjes, rookbommen, …)
Dit wederom om het vuur van het veld te vermeiden.
Gasstelletjes om zaken op te warmen worden alleen gebruikt in de safetyzone.
Afgebakende stukken worden onder geen geval betreden!
We rekenen er op dat iedereen zijn gezond verstand gebruikt en zelf het gebied wat inschat. Betreed geen zaken waarvan je overduidelijk ziet dat het niet echt veilig is.
Vermeid het schieten op het gezicht ten allen tijde!
Als er indoor gespeeld wordt, schakel over op single shot!
Dit zal alvast wat ongelukjes voorkomen. Schiet je door een raam naar buiten mag dit uiteraard op full auto. Het terrein leent zich om een ideale mix te maken van cqb en woodland, hou er dus rekening mee. Wederom, gezond verstand gebruiken.
Het terrein is al één grote puinhoop, dit is echter geen reden om het nog erger te maken!
Wordt niet vernielzuchtig als je in al deze chaos gedropt wordt. Hou de infrastructuur in eer en zo kunnen we dan misschien nog jaren genieten van deze vernielde fabriek. De verleiding om een deur in te trappen zal groot zijn, trust us, maar probeer hier aan te weerstaan. Afval gooi je ook in de daar toe voorziene vuilnisbakken!!
Honour System!
Breng je vrienden die willen kennis maken met de sport dan rekenen wij er op dat je deze mensen alles grondig uitlegt. Je wordt zelf verantwoordelijk voor deze mensen, ook voor hun gedrag.
Kostprijs van deelname is 10€ (we hopen dit bedrag zo laag te houden voor komende events), dit wordt betaald de dag zelf, voor aanvang van de skirm.
Niet naleven van het reglement wordt streng bestraft!!!
Ik, ondergetekende, verklaar dat ik de regels heb gelezen en goedgekeurd.
Ik speel voor eigen rekening, niemand van de organisatie kan verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele ongevallen.
Gelezen en goedgekeurd, Naam, Datum,
ze zullen worden afgedrukt
8)
kick ass !!!
printing in progress !
het is afger......... drukt.
is er al iets meer geweten over hoe, waar & wanneer?
El_Mariachi
31-05-2005, 21:43
Afgedrukt, gelezen en bekan ondertekend, yihaaa
Gelezen, getekend en bij m'n materiaal gelegd.
En de locatie en tijdstip?
heb nog niets gekregen van e-mail ofzo
maar het begingt om 9uur stipt
en het is een 2tal uur rijden.
Dus we spreken tussen 6u en half 7 af dan? Amai, da ga weer zeer doen. :D
En waar is het juist?
De skirm zal dus doorgaan op 5 juni 2005.
Afspraakplaats is dicht bij het dorpje MARIEMBOURG, meer bepaald op de Chaussée De Philippeville.
Net voor u Mariembourg binnenrijdt zal je een grote parking zien in kiezelstenen op uw rechterkant.
U wordt daar opgewacht door iemand van ons die dan zal voor rijden naar het terrein.
Afspraak is daar om 9u stipt!
Wees dus op tijd!!!
Breng het in bijlage geplaatste document ondetekend mee, iedere speler dient dit individueel te doen.
Zorg aub voor gepast geld (10€).
Er wordt gespeeld met biologisch afbreekbare bb’s, gelieve hier jezelf van de nodige voorraad te voorzien, wij kunnen u deze (nog) niet aanbieden.
Verder breng je gewoon je goed humeur mee en het beloofd een prachtige dag te worden.
afgeprint getekend and ready to go.... ik verheug me er al op... zooooo lang rijden seg.....:(
maja, da emme we er voor over.... :lol:
El_Mariachi
01-06-2005, 20:58
ge kunt onderweg altij nog wa maffen e, tenzij ge zelf rijd, dan is da af te raden :lol:
1u 35 rijden volgens mappoint => +/- zelfde als vorige zondag
kem al is gezien op de kaart , redelijk simple om van ruisbroek naar ginder te rijden :p
a12 richting brussel , ring op , charlerois-mons volgen , dan richting philipville en daar den afslag mariaboerg(ofzo)
El_Mariachi
01-06-2005, 22:24
Zolang ge de weg ma ni vraagt aan Forze ist goe. voor hem is nen binneweg op punt A vertrekken, een paar kilometer rondrijden, hopend om de juiste baan te vinden ma uiteindelijk toch bij punt A terug uit te komen :d
En das dan nog ma in Berchem waar em de weg "weet" :lol:
Sorry Forze, moest er effe uit jong :wink:
Wie reed er met den otto & wist de weg?
El_Mariachi
01-06-2005, 23:09
We zullen ne gps meepakken vanuit de winkel, goe? zijn we ineens zeker da zoiet macheert 8)
Wie rijdt er?
Wie rijdt er eerst? (weet de weg?)
:arrow:
Wie rijdt er nie?
... :?: :!:
Ik ga al zeker rijden, en pak forze en mariachi mee, dus mijnen auto zit zo ongeveer vol.
rayden we zen me 12 man dus da wilt zeggen dat er 4 man in elke auto moet zitten
ik stel voor
auto- kevve
-drinky
-david
-ramon
auto- griet
-wezze
-sam
-tsjerno
auto- rayden
-yannick
-forze
-el_mariachi
tegen mij hebben ze gezegd rond de twee uur rijden, we zouden denkek zeker om half zeven aan den ilwa moete kunnen vertrekken.... ik rijd wel int midde :D hehe :lol:
rayden we zen me 12 man dus da wilt zeggen dat er 4 man in elke auto moet zitten
Gaat echt heel moeilijk gaan ze. Mijn zetel staat helemaal naar achteren dus is er bijna geen plaats, en ons materiaal moet ook me he.
Ik beklaag echt de persoon die anderhalf uur opgekropt daar in moet zitten. :?
Is er echt niemand die nog kan rijden?
nope geen andere chauffeurs en ook geen andere mogelijkheid en met 5 rijden is niet zo aangenaam dus die persoon zal het zich moeten beklagen
Of.....
drie man vanachter bij mij.... moet wel lukken... alleen trager optrekken dan :(
en dan nog wa xtra gerief bij de rayden... want ik zit me subwoofer in de koffer he...
Ach ja, dan doen we maar eerst stretch oefeningen voor we beginnen met de skirm. :)
Tenzij Mariachi ook nog kan rijden, die zou het deze avond weten...
El_Mariachi
02-06-2005, 20:51
normaal gezien hebk den oto ni de zondag ma da weetk vandenavond me zekerheid. om et voor iedereen wa comfortabeler te maken zalk wa zagen hier om den oto ter beschikking te hebben de zondag.
to be continued....
we kunnen nog altijd iemand op het dak van nen otto binden e (ik nie want ik zak derdoor.
Vreemd dat je die mail niet ontvangen hebt Drinky, hij staat tussen de lijst nochtans, sir_drink_alot@pandora.be
Maar intussen staat alle info hier :D
El_Mariachi
02-06-2005, 22:06
rayden, velly solly ma 'kheb den auto ni de zondag. 'tzal dus 4 man in elken auto worden.
'kzou zeggen ik blijf thuis maar hell no want 'kwil mijn splinternieuw sniperke testen :lol: :lol: :lol:
Vreemd dat je die mail niet ontvangen hebt Drinky, hij staat tussen de lijst nochtans, sir_drink_alot@pandora.be
het is sir_drink_a_lot@pandora.be :roll: pakt de volgende
keer gewoon drinky@airsoftantwerpen.be
da is gemaklijker :P
weral der zo vroeg uit maar kom tis voor de club dan en doen we da me plezier he
idd op mijn vrije dagen kom ik er de laatste weken vroeger uit dan wanneer ik moet gaan werken ;)
maarja that's a choice of life natuurlijk :)
het is sir_drink_a_lot@pandora.be :roll: pakt de volgende
keer gewoon drinky@airsoftantwerpen.be
da is gemaklijker :P
My bad, de mail is juist, ik heb hier gewoon een typo gedaan :lol:
Ei, en beleefd blijven é want your ass is in the grass with my boys my dear friend.
Your ass belongs to me now. :lol:
Even dit vermelden, ik heb na overleg met Wezze Airsoft Antwerpen wat moeten splitsen om de 2 teams wat gelijk te brengen.
Maar aangezien jullie toch regelmatig op elkaar schieten was dat zo geen probleem.
Wezze en Drinky zitten bij mij. De rest is (voorlopig) vogelvrij verklaard.
Wezze en Drinky zitten bij mij.
Ik denk niet dat iemand moeilijk zal doen als ze op hun moeten schieten. :wink:
Hoe laat spreken we nu eigenlijk af?
duikt mor weg want morgen is mijn kanon compleet ;)
Ik stel voor dat gy (rayden) mij & mariachi (el) komt oppikken rond 6u00, zodat wij naar de parking van Ilwa keukens kunnen rijden.
dan geef ik het woord aan de rest van de bende
El_Mariachi
03-06-2005, 21:13
Ik zal al vlammend me den tweewieler de zondagmorgen naar u komen oh wijze forze. ik breng morgenavond mijn speelgoed dan al wel naar u e, gut?
cava: stekt ave rommel mor bij mij ;)
uw brommerke kunde dan bij ons garages zetten
El_Mariachi
03-06-2005, 21:26
rommel tot daar toe, ma brommerke was er teveel aan. revenge will be sweet
rayden da pak ik persoonlijk :twisted: as ik a zien in mijne scope BOEM HIIIIIT sniper gaat nu effe 480 dus pakt dien goeien bril ma mee :wink: :lol:
Wezze en Drinky zitten bij mij.
Ik denk niet dat iemand moeilijk zal doen als ze op hun moeten schieten. :wink:
Hoe laat spreken we nu eigenlijk af?
Bring It On, Baby 8)
Leuk om te zien dat er weer een team bij is gekomen waar "fun" op de eerste plaats komt.
See you boys (and girl) sunday!
jaja, fun zal er zeker bij zijn.... maar zet gerust we kunnen ook wel raak schieten :P de ideale airsoft-combinatie :P
hehe, et moest al zondag zijn, geen zaterdag... :twisted:
Jongens doe da goe he!
Never leave bad guy's behind :wink:
nee never leave bad guy's alive :p
Ik hoop alleen dat het weer beter ga zijn dan vandaag. :?
morgen zou het bijna nergens meer mogen regenen in de kanten waar wij zitten.
en voor zover het weer met de seeeeeeeeeexyyyyyyyyyyyyy forze :lol:
Damn.. die mannen hier krijgen da ook al over. :shock:
geeft maar toe, ge zet ook zo.... of ge zult zo worden :D hehe :wink:
Elite=LG=
04-06-2005, 22:54
Heren en Dame :)
Ik wens jullie morgen veel speelplezier toe.
Hoop dat jullie mooi weer hebben.
Met vr. gr.
Sgt-Major Voortman
Der Limburgse Garde.
u ook in schoten Sgt. Mjr
En jongens hoe wast ???? :?
Give me the dirty version :P
t was echt wel geslaagd vond ik
cool terrein :D
Eerst liet de GPS ons dik in de steek (beetje maar verloren gereden)
Dan weggejaagd door de vespafreaks!!! :shock:
de wezze heeft is schoon gelachen en gezwaaid in de Sam zijne scoop 8)
(de sam is dan maar gaan lopen :P )
een paar schoon kills gemaakt :lol:
en een paar pijnlijke gehand ook ( mijn arm oortje...) :?
Tof volk leren kennen
t was echt goe
tof tof tof
Elite=LG=
05-06-2005, 22:20
t was echt wel geslaagd vond ik
cool terrein :D
Eerst liet de GPS ons dik in de steek (beetje maar verloren gereden)
Dan weggejaagd door de vespafreaks!!! :shock:
...................
Zo te horen was het een geslaagde dag :)
Helaas moest ik vandaag werken, waardoor ik niet kon airsoften :(
Met vr. gr.
Sgt-Major Voortman
Goed gespeeld kerels!
Het was mij een waar genoegen om jullie te mogen ontvangen en aan het werk te zien.
En natuurlijk ook een heel groot genoegen om Trinity en 2 kollega's uit dat hok te schieten naast dat oude treinstelletje net over "base C" of was het nu "B"...kweethetnietmeer.
Deze oude vent is naar de kloten.
En nu even dit.
Als het even mogelijk is zou ik graag hebben dat jullie (die geweest zijn) dit event met elkaar bespreken en mij dan jullie visie over het geheel doormailen. Negatieve en Positieve punten.
Zo kunnen we de volgende keer het nog ietsjes meer geven. :wink:
Jawel VOLGENDE KEER maw, er komt een vervolg!
ah die bb's kwamen dus van u Emp :P
En als er een vervolg op komt
denk ik zeker dat we terug ter plaatse zullen zijn (ikke allesinds toch)
:lol:
ah die bb's kwamen dus van u Emp :P
En als er een vervolg op komt
denk ik zeker dat we terug ter plaatse zullen zijn (ikke allesinds toch)
:lol:
Yup, inderdaad. Ik zat in C door die metalen blendering te kijken toen ik plots je hoofd zag boven piepen.
Het beste was wel toen ik op jou schoot de persoon die naast je stond zich wegdraaide en gewoon helemaal (met zijn rug naar mij toe) in het deurgat kwam staan.
En dat hoor ik graag!
Juli of Augustus ten laatste is het weer van dat.
Nen dikke profi aan de mannen van aircav
het was zaaaaaaaaaaaaaaaaaalig ni te doen :D
banglijke mensen,banglijk maar zwaar terein.
alleen het glas was wat gevaarlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar
laat ons zeker iets weten waneer er nog een skirm is bij
jullie dan ben ik zeker terug van de partij :wink:
greetz Drinky
merci aan allen: twas superfun!
pluspunten imho:
-superterrein
-veel volk
-veel BB's
-een leuke sluipweg naar vijandelijk kamp (voor wit althans)
-lekkere pensen!!!!!!
-.....
doch enkele minpuntjes imho:
-die kleine van 6-7 jaar was soms wel heel gevaarlijk bezig (zonder veiligheidsbril lopen door plaatsen waar men met 20-30 man op elkaar aan het schieten was)
-communicatie in de witte ploeg liep een beetje mank :) ondanks dat heben we gelukkig gewonnen :)
-een kaartje had gemakkelijk geweest :)
Voor de rest liep alles perfect imho!
twas zalig goed geen woorden voor veel nief volk leren kennen en een paar zotte kerels ook en sommige waar dak niks van verston :? :lol: de huizen zijn lekker sneaky voral as de forze vanboven staat :wink: goede teamplay bij team rood en een officieel sweapteam drinky wezze erik en pascal 8) alleen het glas was een beetje gevaarlijk maar nog te doen aan de manne van aircav dik gedaan zenne en tot de volgende :twisted:
kvond het wel grappig da ulle ploeg (de roden) eerst dachten dat ik in dat huis ook rood was toen ik tegen a ont klappen was :) merci om mij dien typ in zijne rug te laten schieten :).
Idd ook veel nief volk leren kennen :) zowel aan de receiving als aan het donating eind :). Mannen van de airsoftfederatie waren fun om mee te spelen (check de actie met Black Dog waar wij met ons 2 zo goed als in het rode kamp zaten met het laatste spel :) Had ik diene gast op da dak maar gezien :( )
Wezze volgende keer staan ik aan uwe kant: ik hem wer 3 blauwe plekken op men reet :( (maar nie op men kop deze keer, waarvoor dank :) ).
hehe, ja mannen, het was echt ne superskirm... nie heel veel kills gehad wel een paar keer gekilld geweest.... de wezze zenne M15 heeft mij nie in de steek gelaten, en de grenade louncher heeft gewerkt :D
het weer viel mee, de organisatie was super, er was fairplay, er waren wc's en eten en drinken, dus ik denk nie dat er minpunten zijn.... ja, das mss een goed idee, een kaartje van het terrein zou mss handig zijn, en voor het witte team, iets meer teamplay en tactical play had cooler geweest.. vor de rest nen dikke proficiat voor heel de organisatie van Aircav
wil wel nog ff mijn respect uitbrengen voor die camera-mannen, die tss de bb-regens door vollenbak bleven filmen... RESTECPA :lol:
heb mij goe geamuseerd
zwaar maar tof terrein
toffe sfeer
zeker voor herhaling vatbaar
hallo !!
pascal hier (maat eric).
het was een heel toffe dag , beter dan daar in kanne , en hebben vele kills gemaakt ! (thanks to my homies eric , wezze , drinky)
whe were the best team of them all man !! :wink:
hoop dat we snel nog eens in een batle kunnen samenwerken dude's !
en sorry hoor trinity , maar dat balletje dat in je oor terecht kwam , was niet van mij hoor :wink: .
laat me maar wat weten wanneer de volgend skirm is !!
greetz
pascal
nick : champ
ha ge hebt het gevonde :P
welkom op ons forum
we gaan nog een mail ontvangen van aircav in verbandt met de volgende skirm den laat ik zeker iet weten en miss kunde ier is komme spelen zo da ge ons ni te lang moet misse :wink: :D
kvond het wel grappig da ulle ploeg (de roden) eerst dachten dat ik in dat huis ook rood was toen ik tegen a ont klappen was :) merci om mij dien typ in zijne rug te laten schieten :).
dank :) ).
thx!!! dat was ikke dude die in mijn rug geschoten werd. tresultaat mag er zijn op mijne rug. verzeker 30 inslagen gekregen 8) :lol:
hehe was nochtans semi-auto :)
Die kleine was de zoon van de "eigenaar" dus hadden wij daar niet veel op te zeggen helaas.
Alle minpunten worden door ons in acht genomen en zullen zo goed als volledig uit het beeld verdwijnen.
De foto's worden weldra upgeload. Moesten er mensen er nog hebben, geef mij maar een seintje.
Ik moet ook hier helaas melden dat ons eigen aircav forum gehacked is geweest. Alle data is verdwenen. :evil:
We zijn momenteel druk bezig een nieuw forum online te zetten.
't was echt de max. Nog nooit zo'n zalig terrein gezien. Dikke proficiat aan Aircav om dit te kunnen regelen.
Het enige wat nog beter had gekunnen was de communicatie in het witte team, en een kaart van het gebied met eventueel coordinaten op zodat we niet meer bezig zijn over "dat 1 huis daar naast die weg achter die bocht bij punt A om den hoek". :wink:
Ik heb geen enkele cheater gezien, en dat is toch vrij uitzonderlijk in zo'n grote groep. Wat het natuurlijk enkel beter maakte.
Vooral die laatste game was echt zeer intens. Kort, maar zeeeer krachtig.
Heb van spazzz ook zoveel positieve dingen gehoord dus volgende keer zijn ik daar MOET gewoon :wink:
awel e ik zal is iet vertellen ik em a gemist :cry: mijn gatpralin doe mij da ni meer aan e ik em nen elen dag van mijn stuk gewest der waren zo van die donker plekskes en ik moest direct aan a denken :wink: :P :?
kaaaay that sounded gay :s :D
pic's soon online sebiet nog se :p
awel e ik zal is iet vertellen ik em a gemist :cry: mijn gatpralin doe mij da ni meer aan e ik em nen elen dag van mijn stuk gewest der waren zo van die donker plekskes en ik moest direct aan a denken :wink: :P :?
Kom hier heten bosprotter dak a is goe vastpak :oops:
Gay of niet "GIVE ME SOME SUGAR"
Ones you go black,... you need a wheelchair. :wink:
kom in mijn darmen :arrow: euh armen :oops: :P
het valt mij wel op hoe fotogeniek dat ik ben: ik heb zelden zo iemand zo professioneel zien poseren :)
moet wel zeggen EMP is sneaky
hier staat die niet op de foto
http://www.airsoftantwerpen.be/picture_library/skirms/skirm5/sk6.jpg
EEEEN nog gene sec later...... hopla daar isem se :p
http://www.airsoftantwerpen.be/picture_library/skirms/skirm5/sk35.jpg
en dat de forze fotogeniek is ... dit het bewijs
http://www.airsoftantwerpen.be/picture_library/skirms/skirm5/sk16.jpg
het bewijs dat de sam nen zeerover is ...
http://www.airsoftantwerpen.be/picture_library/skirms/skirm5/sk19.jpg
als ge goe kijkt, ziede een stukske blootkop vanachter de forze komen, vermoed da dat den emp is.... verstopt achter de forze zijn sexy bille :D
ik denk dak voor ulle is wa foto's in lingerie gon maken:
den ene kan nie van men tiete blijve, den andere zwijgt nie over men billen :)
ik denk dak voor ulle is wa foto's in lingerie gon maken:
den ene kan nie van men tiete blijve, den andere zwijgt nie over men billen :)
Ge bent dan ook een beest he :wink:
Geef nu toe, met mijn kop er op fleurt die foto gewoon op. :lol:
idd moet da wel toegeven :)
maar voor mij geld wel :
don't hate me coz i'm beautiful!
:roll:
idd Bad Hairday is heeel sneaky :P
(graptje he Emp)
En Kevve, hebt ge da alleen gevonden :?: (da den Emp achter onze sexy dude stond) De Kevve zijn :idea: gaat aan :lol:
THIS IS A GRENADELAUNCHER.... :P
To Forze, ge moogt altijd mijn klantenkaartje lenen van de lingeriewinkel :P
En Cell ... blijft van mijne vent , zoekt uwen eigen vent :lol: :lol: :lol:
:P :P :P
Bad Hairday eila eila Scary Hairday ja...en sneaky... :oops: guilty! :lol:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.