PDA

View Full Version : Agimont V en www.snafu-airsoft.be

rammyken
05-01-2006, 21:31
AGIMONT V
ZATERDAG 28 EN ZONDAG 29 JANUARI

Bij de start van het nieuwe jaar stelt Snafu, in samenwerking met 1SD (www.1SD.be) een nieuwe skirm voor in Agimont.

Zoals steeds zoeken wij naar nieuwe spelvormen, en staan fairplay en teamplay voorop.

Op zaterdag wordt een gesloten skirm gespeeld. Enkel spelers die een uitnodiging ontvingen kunnen op zaterdag deelnemen. Het is ook enkel nog mogelijk om te blijven overnachten op kamers als je hiervoor een uitnodiging kreeg. Het blijft mogelijk om te kamperen op het terrein.

Op zondag wordt een open skirm gespeeld. Omwille van verzekeringstechnische redenen kunnen enkel spelers die via hun club zijn aangesloten bij AAB ( "Airsoft Alliantie BelgiĆ« – Alliance Airsoft belge") deelnemen. U kunt bij AAB aansluiten via uw club. Wie nog niet is aangesloten kan zich de dag zelf aansluiten via Snafu. Lidgeld van AAB kost 6 EUR./jaar. In dit lidgeld zit een verzekering tegen lichamelijk letsel bij ongevallen begrepen. Deze verzekering dekt lichamelijk letsel tijdens skirm georganiseerd door bij AAB aangesloten clubs en is dus ook nog nuttig op andere plaatsen dan de Agimont skirms.

Meer info op http://www.snafu-airsoft.be/index.php?snafupage=agimont of mailen naar info [""at""] snafu-airsoft.be

Bezoek bij deze gelegenheid ook onze vernieuwd site www.snafu-airsoft.be

Moony
06-01-2006, 15:53
Wie gaat er gaan ?

wezze
06-01-2006, 17:03
ik niet ik ben in gangk geschoten aan mijnen boven het is voor mij een hele tijd enkel de skirms die we zelf doen of op verplaatsing om de 14 dagen een skirmpje zondag meer zit er voor mij niet in sorry