PDA

View Full Version : Bf Bc2

Nitrical
21-06-2010, 22:36
Na effe afgewacht te hebben van de weekend Bad Company 2 gaan kopen.

Grafisch kan het redelijk concureren met MW2. En de engine is ook sterk verbeterd tegenover vorige versies.

Er zit toch nog veel mankementen in da spel.

Wa ik ni goe vindt:
- Wa is da met die da fucking russisch gerief? Ge begint met AK's en aanverwante lelijke rommel. Daarna kunt ge pas het westers gerief vrijspelen. Ik wil van int begin mijnen m16. Ok der zit ne scar en nen F2000 in, ma da duurt nog weken eer ge die vrijspeelt.
- Als ge als noob speelt hedde niks. Der zit geen balans in. De al wat ervaren spelers hebbe betere range, betere accuracy etc. Maw als noob duurt het vree lang eer ge dingen vrijspeelt. En de wapens in COD zijn mooier gemodelleerd.
- Single player is fun (Tgeluid was ni juist maar, effe een .ini file aanpassen was de oplossing)
- Het rollend materiaal rijdt ni smooth genoeg alle naar mijn goesting toch ni.

Plus punten:
- De maps zijn bangelijk
- Het laden duurt ni lang (Tegenover BF2)

Tis allemaal mooi enzo, maar BF2 stak beter in elkaar. tkan wel nog steeds niet tippe aan de DesertCombat Mod van de eerste serie.

ik weet ni wat jullie ervan vinden, maar voorlopig krijgt het van mij een 6.5

D00msd8y
22-06-2010, 11:11
Ik raad u aan "rush" games mode te doen dan "conquest" game mode, dan gaan die punten supersnel de hoogte in en heb je binnen een korte tijd beter wapens. (allé als je goed bent in shooter-games)

Wat bedoel je met:

- Het rollend materiaal rijdt ni smooth genoeg alle naar mijn goesting toch ni.

Hoe meer punten je bezit hoe meer je kan doen met het rollend materiaal.

Negatief:

Potvr en waarom zijn er geen vliegtuigen???
Als je als noob steeds moet beginnen tussen generaals die superwapens bezitten dan is de fun snel weg ja.
Er zitten weer veel cheaters in de games.Positief:

De maps zijn bangelijk.
Rush game mode. gogogogogogo
Alles gaat kapoet, hahahahahaaaaaIk geef een 8/10

Nitrical
22-06-2010, 21:37
ik bedoel da het te houterig rijdt. Tschokt een bekke teveel. Vooral bij de jeeps etc. De tanks valle nog goe mee.

In den desertcombat en BF2 rijdt alles soepeler.

En ik moet zeggen da ik de vliegers eigenlijk ni echt mis. Die kreeg ge in BF2 met moeite uit de lucht geschoten. ne bombrun doen was ook altij raak.

porta
23-06-2010, 08:25
ik mis het gevoel van ''24/7 karkand inf only''. de game is niet slecht maar bf3 zal beter zijn (hopenlijk)

ICEman
23-06-2010, 20:59
ik speel nu al een paar maanden bad company en heb inderdaad ook al alle unlocks vrijgespeeld...kmoet wel zeggen da niet alle wapens een must zijn(ook nie later in het spel) dit is naar eigen believen want den ene schiet graag met den m60,den andere met de pkm...enz

wat ik wel enorm plezant vind is dat je met de meeste mappen het gevoel hebt van de inf.only zoals idd de good old karkand in bf2.

ook een enorm pluspunt en uitdaging vind ik het punten en sterrensysteem voor de wapens en gadgets!

btw kheb ondertussen al rang 35...
seeya on the field
(nick ingame EFT Ice)

Duke_Nukem
24-09-2010, 16:36
Heb het ondertussen ook al een half jaar. Grote voordeel is: dedicated servers + geen automatische matchmaking. CODMW2 moest je altijd wachten en dan had je van die pummels die net voor de match begon snel uit de lobby 'wegliepen'. Weer xtra wachten met als gevolg nog meer volk dat ging lopen ... BFBC2 hebben ze goed aan gedaan doordat je in team speelt dubbel zoveel punten krijgt. Dus probeer gewoon als support/medic ... je teammates te voorzien en je punten stijgen sneller -> sneller unlocks. Ga vooral voor de hardcore maps, headshot = instant kill. Dan mag de andere nog een beter wapen hebben. Dat had je soms bij MW2, als je niet hardcore speelde kon je soms hele magazijnen op de tegenstander knallen zonder kill. Ach, de ideale online shooter, bestaat die? Moet je Operation Flashpoint Dragon Rising eens proberen, das andere koek ! :-)

CrashNemesisII
24-09-2010, 18:16
Ach, de ideale online shooter, bestaat die?

The original team fortress... (2 is ook heel geestig daar nie van)
Half Life deathmatch
COD4 met dedi servers en geen te exotische streak rewards
BF2 voor elks wat wills

En in iedere game heb je hackers en heb je pro's LEARN the frigging difference!
http://www.youtube.com/watch?v=n7VAhzPcZ-s niet persoonlijk bedoeld maar ik geef dat altijd graag mee