View Full Version : Wil spelen :-)
Crofighter
03-06-2010, 21:09
Hey iedereen
ik zou heel graag een sessie willen meespelen , maar heb zelf nog nix van gear. ik weet echter niet waar op deze forum ik dit zou moeten posten dus mijn excuses..
graag zou ik weten of het mogelijk is om een huurkit te hure en mee te doen.
waar? wanneer? prijs?
kan iemand me aub helpen zodat ik meer te weten kan komen hoe ik exact moet starten.
Zou dit zooooo graag willen doen, maar ken mijn weg nog niet in deze sector :-)
ik heb vervoer, dus kan overal naartoe rijden.
alvast bedankt
Crofighter
aka
Ivan
Ik zit eigenlijk met net dezelfde vraag, dus ben benieuwd naar de antwoorden :PDT_Xtremez_28:
HardrivenRC
03-06-2010, 21:43
Heren welkom.
De "normale" gang van zaken hier is dat je eerst jezelf voorsteld. Daarna zal je van onze leden meestal wel goede raad krijgen van hoe en wat te doen. Een uitzondering hierop is blijkbaar als je minderjarig bent. Dat schijnt hier te werken als een rode lap op een stier.
Beste raad die ik nu kan geven is om eerst eens naar een grote skirm te gaan en daar een huurkit te nemen. Op die manier weet of dit iets voor jou is voor je een grote investering gaat doen.
Crofighter
04-06-2010, 12:12
Hey
ik heb me heel lang geleden voorgesteld. Dus stel ik me nog is voor : ik ben Ivan, 22jaar, Antwerpen
ik ben zelf een verkoper en heb na men werk toch veel vrije tijd en postzegels verzamelen is niet mijn ding.
Zelf heb ik al is paar keer meegedaan met paintball met vrienden. en dat vond ik overdreven leuk maar airsoft spreekt me meer aan.
ik heb al een glock 17 replica aangeschaft in den tijd (270fps blowback)
ik wil heel graag meedoen met een grote skirm maar ik weet niet waar en wanneer dat er is.
kan iemand me verwijzen waar ik deze info kan vinden? locatie, site..
kwil heel graag direct volledig ingewrijfd worden in deze Club en veel skirms meedoen.
indien iemand vrage voor me heeft, mag je ze hier poste.
grtz
best inschrijven op forum.airsoftbrugge.be
daar vinde de meeste skirms ;)
Crofighter
04-06-2010, 14:24
heb ik ineens gedaan. weet er iemand toevallig wanneer de volgende skirm is?
HardrivenRC
04-06-2010, 14:51
Deze zondag @ The Valley. AČ gaat daar met een delegatie zijn.
Volgende week zullen er niet veel skirms zijn tengevolge van de verkiezingen.
CrashNemesisII
04-06-2010, 15:12
Deze zondag @ The Valley. AČ gaat daar met een delegatie zijn.
Te herkennen aan de pure awesomeness die ze uitstralen.
Crofighter
04-06-2010, 15:21
Is het mogelijk om mee te gaan deze zondag? indien ja, kan ik daar een volledig huurkit hure? kleding en replica? plz let me know!
Crofighter
04-06-2010, 20:27
je mag mij ook altijd prive mailen naar ivanator88@gmail.com
poison007
25-06-2010, 19:12
Hey
ben dezelfde weg ingeslaan als jullie.
er zijn veel forums waaje terecht kan.
Op deze forums kijk je dan naar calenders of skirms en van daaruit kan je je inschrijven.
Veel geluk
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.