View Full Version : Me, Myself and I
Jow All,
Ik ben zowel op dit forum als in het airsoft-wereldje ne complete newbie, maar moet zeggen dat ik steeds meer de kriebels voel bij het lezen van info omtrent airsoft.
Alle links naar handige website en info is dus meer dan welkom.
Zou in de nabije toekomst graag op een event aanwezig zijn als gast om wat meer concrete info te vergaren zodat ik mij wat kan prepareren op een eerste deelname.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat vooral uit naar tactische accenten tijdens het spel.
Greetings,
Toine
Mijn persoonlijke voorkeur gaat vooral uit naar tactische accenten tijdens het spel.
Zult ge helaas weinig vinden in airsoft, t'is voor velen al moeilijk om samen te spelen, laat staan tictac te doen (taktiek voor de niet zo snellen van geest)
mongoose
02-06-2010, 00:08
Ze hebben anders allemaal wel nen tictac klaar als ze denken dat iemand zijn hit niet neemt
Nightwolf
02-06-2010, 01:43
Komkom, toch niet zo negatief. Voor game begint spreken we toch altijd een uiterst tactische tactiek af met iedereen. We lopen na t fluitsignaal wel rond als kiekens zonder kop maar dat is bijzaak :PDT_Xtremez_15:
Carenten
02-06-2010, 08:08
zolang die kiekens hunne kop er niet afgeschoten word is da allemol geen probleem ;-)
En der hebben er btw al ettelijke goe op hun kloten gehad van ons, tactisch of ni!
Anyway, welcome waarde toine ge zult merken dat de tactische illusie die airsoft presenteert enkel en alleen maar een echte illusie is en dat airsoft feitelijk samen te vatten is in drie woorden: RUSHEN..., KNALLEN..., HIT!!!
Nitrical
02-06-2010, 13:37
ela,
Op the valley hebben wij toch al meermaals mooie staaltjes van tactisch samespel getoond!
HardrivenRC
02-06-2010, 13:40
ela,
Op the valley hebben wij toch al meermaals mooie staaltjes van tactisch samespel getoond!
En dit is echt waar! :PDT_Xtremez_28:
CrashNemesisII
02-06-2010, 20:29
OOOHRAH! Heartbreakers and flag takers!
idd op de vally hebbe we al schoon staaltjes samewerking en tictac laten zien!!!!!
Generic Gunner
03-06-2010, 07:44
OOOHRAH! Heartbreakers and flag takers!
2nd that!:PDT_Xtremez_28:
CrashNemesisII
03-06-2010, 10:38
2nd that!:PDT_Xtremez_28:
nothing beats walking past the reds, with capped bottles and the Inglorious Bastards soundtrack booming :D
Nitrical
03-06-2010, 20:33
nothing beats walking past the reds, with capped bottles and the Inglorious Bastards soundtrack booming :D
wedde da ge de volgende keer ne rooie zijt ;)
Afspreken om niks af te spreken en te knallen als hell is ook nen taktiek he...
Ben in alle geval benieuwd om het is live mee te maken.
Thx voor de replies.
Zijn er in het Antwerpse nog clubs die openstaan voor newbies? Het begint steeds meer te kriebelen :PDT_Xtremez_15:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.