View Full Version : Call of Duty Black Ops
http://www.youtube.com/callofduty#p/a/u/0/lLqwRLYUo3c
Weer iets om naar uit te kijken en hopelijk komt die ook uit op PS3:PDT_Xtremez_05::PDT_Xtremez_05:
razzpoutin
22-05-2010, 11:23
weet ni of die treyarch mannen dat ook zo goed gaan doen als die van infinity ward,dit clipje is enkel van cutscenes,zie niet echt hoe het spel zelf speelt he,huge fan van cod,was al verkocht vanaf den 1e op pc
D00msd8y
22-05-2010, 11:46
Deze games zie ik liever op PC dan op een console.
PS: Dat is mijn mening, schiet mij nu niet dood hé.
CrashNemesisII
22-05-2010, 12:41
shooters zijn voor op pc groot gelijk.
Infinity ward > treyarch
lekker da word wee nen online topper
Nightwolf
25-05-2010, 17:24
shooters zijn voor op pc groot gelijk.
Infinity ward > treyarch
dat is ieder zijn mening hé, persoonlijk prefereer ik nog altijd airsoft boven elke shooter
:PDT_Xtremez_15:
al moet ik toegeven dat ik er wel naar uitzie maar t ook vrees, is ni de eerste keer dat ze t uit handen geven met alle gevolgen nadien.
Nitrical
26-05-2010, 13:11
Langs de andere kant gaan die manne extra hun best doen om, vergeet ni da gans de gaming community er naar uitkijkt. Kzou ni verschiete als tzelfs beter is dan MW2. Want eerlijk gezegd, zo goe steekt da ni in elkaar.
Moet er zeker inzitte:
- DEDICATED SERVERS!!!!!!!!!!
- En hardcore in alle modussen.
jaja ziet er goe uit na nog afwachten na den gameplay
wand et zen de zelfde makers van cod3 en de world at war
en vond den 3de toch nie zo geslaagd :PDT_Xtremez_28:
weet iemand waneer die in belgie in de winkels komt???????:PDT_Xtremez_28:
Duke_Nukem
28-09-2010, 22:22
weet iemand waneer die in belgie in de winkels komt???????:PDT_Xtremez_28:
ik dacht eind dit jaar of net begin volgend haar. Kijk precies iets meer uit naar Medal of Honor ... komt er al aan in okotber.
http://www.youtube.com/watch?v=biCMrVag8PM
razzpoutin
29-09-2010, 01:00
is idd ook een "musthave"
Duke_Nukem
03-10-2010, 12:40
Eind oktober voor MoH en 9 november voor Black Ops (zou enkele zeer leuke multiplayer games bevatten) Bv. Iedereen krijgt pistool met slechts 1 kogel. Kill je iemand, krijg je diens kogel. Mis je, dan kan je enkel melee verder spelen (knife). Spel 2: er worden aan het begin van de match willekeurig wapens uitgedeeld (van knife tot sniper en van pistol tot machinegun). Zelfde principe: kill je iemand, krijg je diens wapen). En nog 2 andere gamemodes (die zouden gaan over punten afpakken of bijkrijgen zodat je sneller upgrades kan aanschaffen).
Duke_Nukem
04-11-2010, 11:06
Nog 5 dagen voor Black Ops ... ook al veel tegenstand gehoord over de game. De verschillende gamemodes zou allemaal het werk zijn van de MOD community van Modern Warfare 2. Treyarch heeft die gewoon 'gepikt', beetje grafisch opgesmukt en gaan die dan verkopen waarschijnlijk weer voor een 30 a 40 euro. MOD community die de mods gratis maakte zijn nu pissed ...
Duke_Nukem
06-12-2010, 16:24
eergisteren gekocht, moet zeggen, ze hebben hun best gedaan. SP véél te kort, maar de MP rocks !!
Anderzijds de 4xtra gratis mappen bij BF:BD2 zijn ook wel de moeite ... too much to play !
Nitrical
06-12-2010, 17:09
Tis ni slecht een beetje tveel AK's.
MW2 was wel stukken beter. De zombie modus is wel fun.
Duke_Nukem
09-12-2010, 15:02
geef anders uw nick eens op ... kunnen we in co-op mode wat op zombies knallen ... :PDT_Xtremez_13:
Nitrical
10-12-2010, 17:38
Nitrical, bij mij ist wel op PS3 en ben momenteel meet GT5 aant spele
Carenten
10-12-2010, 19:37
TYPE: Pc.
SP: ZUIGT BIGTIME? Meer cutscenes dan playtime en ge moogt zeker geen vallende ziekte hebben want met al da geflits en gezap in de cutscenes krijgt ge garantie nen aanval! Vooral de level waarbij ge in een Lockheed SR 71 zit als navcom en een sectie moet begeleiden op de grond..., what a bore...!
MP: net aan begonnen en de aanwezige praat stoort mij al matteloos, volume bijna toe dus...! Voor de rest nog ni ver (lang) genoeg bezig om een mening te geven!
Overall: voor een game dat weer ZO hoog is aangeschreven geweest valt het wel weer ff tegen, dat is echter meestal zo...
razzpoutin
10-12-2010, 20:37
blijft toch de beste fps engine imo,als ge de engine van bfbc bekijkt(ik speel die ook)of de engine van mag ofzo,zelfs die quake engine(komt bnnkort op ps3)dan steekt die van cod er toch bovenuit voor mij
Duke_Nukem
11-12-2010, 11:17
Klopt zenne! Ik vind dat absoluut ook, probleem is gewoon dat je is een nieuwe game wil spelen en mits EA en Activision de enige zijn wat betreft FPS MP stap je al snel in de val.
Ben ook net aan de MP begonnen, eigenlijk één grote MOD van CoD:MW2. Wat ook klopt, want de MOD community is razend dat hun ideeën en programmeerwerk 'gepikt' is door Treyarch en die er dan toch weer een slordige 60 euro voor vragen! Trouwens, gisteren in de Dreamland geweest, 43 euro!!!!!
Maar swat Carenten, we zijn er dan toch weer allemaal mee bezig met die molen en het zal Activision een worst wezen ... de centen zijn weer binnen!
TYPE: Pc.
SP: ZUIGT BIGTIME? Meer cutscenes dan playtime en ge moogt zeker geen vallende ziekte hebben want met al da geflits en gezap in de cutscenes krijgt ge garantie nen aanval! Vooral de level waarbij ge in een Lockheed SR 71 zit als navcom en een sectie moet begeleiden op de grond..., what a bore...!
MP: net aan begonnen en de aanwezige praat stoort mij al matteloos, volume bijna toe dus...! Voor de rest nog ni ver (lang) genoeg bezig om een mening te geven!
Overall: voor een game dat weer ZO hoog is aangeschreven geweest valt het wel weer ff tegen, dat is echter meestal zo...
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.