PDA

View Full Version : hallo

denhan08
21-05-2010, 20:16
Ik val dus effe gewoon met de deur in huis.
Ik ben Hans, 27 jaar uit burcht (zwijndrecht)
Ik heb net een relatie van 9 jaar achter de rug waarbij ik heb gemerkt wie mijn echte vrienden zijn... Dus ben ik op zoek naar een hobby, een manier om nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb eens 2 keer paintball gedaan en vond dat echt super, enige minpunt was dat die balletjes naar overal vliegen door de wind behalve naar het doel.
Bij toeval kwam ik op airsoft uit (was eigenlijk op zoek naar RC clubs om met een helikopter te vliegen maar ja)
Duuuuus, hier ben ik, had graag wat info gehad over het hele gebeuren.
Hoe vaak komen jullie samen, is er een mogelijkheid om eerst eens te proberen of het me echt wel ligt en bevalt? Waar zijn jullie gevestigd? trainen jullie ook?
die zaken.
alvast bedankt
denhans :PDT_Xtremez_28:

HardrivenRC
21-05-2010, 21:08
Welkom,

Wat wij je kunnen aanraden is om eerst eens op een skirm met een huurkit te gaan spelen om te zien of Airsoft wel je ding is. Wat je zeker moet weten van airsoft is dat het iets zuiverder schiet dan paintbal, maar een doel raken op 50m is bij ons ook wel moeilijk. Ook airsoft bb's hebben last van wind. Als je een beetje ggogled dan zal je heel veel bullshit verhalen lezen in de trand van "ik raak een vlieg op 70m". Onzin dus. Wij schieten ongeveer op 40m redelijk raak.

Dus een keer proberen en dan, wie weet...

denhan08
23-05-2010, 22:01
en waar zijn jullie gesitueerd? kan ik bij jullie dit eens proberen? Of moet ik echt alleen naar zon skirm gaan als totale noob? lol

Carenten
24-05-2010, 03:23
Je kan dat overal doen waar er georganiseerd wordt, enja, als je net begint ben je altijd een 'noob' hoor! Alhoewel serieuze airsofters eerder zullen spreken van een nieuweling, 'noob' klinkt feitelijk iets te denigrerend!
Zelfs de strafste en oudste airsofters zijn ook ooit moeten beginnen met spelen en wisten er toen ook de ballen van...

Het is trouwens zoals RC zegt, je kan beter eerst eens ergens gaan spelen, simpel, met een huurkitje en kijken of het je aanstaat want als je direkt zelf alles gaat kopen en het blijkt je dan uiteidelijk ni te liggen zit je daar met heel de nest en wat men ook zegt, zo goedkoop is airsoft niet hoor want als het je ligt komt er geen eind aan het kopen, ik kan er van meeklappen...

denhan08
24-05-2010, 19:13
en hebben jullie een clubhuis ofzo? een plaats waar jullie al eens samenkomen? of is het echt puur skirms dat jullie doen?

Carenten
25-05-2010, 00:38
We zijn een internetclub en spelen daar waar het ons aanstaat of denken dat het ons aan gaat staan, want das natuurlijk altijd afwachten...