PDA

View Full Version : Hallo iedereen!

Generic Gunner
10-03-2010, 22:57
Hoi,

Mijn naam is Goossens Stijn, ik ben afkomstig uit Wilrijk, ik ben 25 jaar oud en nieuw in het airsoftwereldje...

Ik ben in contact gekomen met airsoft via mijn schoonbroer, die nu niet meer zo actief is maar nog wel al zijn gerief heeft...

Ikzelf heb een bescheiden "collectie" van 2 replica's.

Een ICS M4-a1 en als secondary een Taurus PT99...

En ik kijk er naar uit om te gaan skirmen binnenkort, zodra mijn batterijlader is aangekomen en mijn extra batterijtje... en daarom ben ik hier omdat jullie het enige team zijn in de geburen met een deftige organisatie...

Ik had graag wat bijstand gewild omdat ik nix van tactieken ken enzovoort en toch wel graag wat bijleer...

Mvg

Stijn aka Generic Gunner:PDT_Xtremez_28:

HardrivenRC
11-03-2010, 00:09
Welkom,

Als je nog geen skirm gedaan hebt dan kan je best eerst eens gaan meedoen bij een van de "grote" organisatoren. Dit zal je een algemeen idee geven van hoe het er aan toe gaat op een skirm en kan je ook ineens zien of het wel iets voor jou is. Even Googelen en je zal er wel enkelen vinden. Als de nieuwe site van het AAB online is zal je daar ook de links naar de aangesloten organisatoren vinden.

den G
11-03-2010, 12:51
welkom in de airsoft wereld !!! zoals den RC zegt ga 1st een paar grote skirms af om te ondervinde hoe ge er tegenover staat kwa tactieke ga je daar ni direct zorge in moete make !!! zoon dinge beginne later pas!!

Generic Gunner
11-03-2010, 20:03
ok thx guys, nog ff wachte op mijn bat lader en dan zet ik mijn eerste stappen:PDT_Xtremez_07:

The I-Man
11-03-2010, 23:01
welkom op het forum alvast!!! en succes met het zoeken naar... ;-)

Drinky
12-03-2010, 10:25
welkom op ons forum,als er vragen zijn
laat maar weten he. ;)

ICS M4 das goe gerief ze makker houdt die maar goed bij!

Greets drinky

Generic Gunner
12-03-2010, 22:47
zijt gerust ik wil hem al ni meer lossen:PDT_Xtremez_31:

Carenten
14-03-2010, 21:46
Haa, onzen ongeduldige ;-) (sorry, kon het ni laten), nu zit ge op ons forum sé, btw welkom, ik ben de care... ge kent mij al wel ze! Maar dan als shorty opt ASB forum...

Generic Gunner
16-03-2010, 07:38
geduld heeft nooit mijn beste vak geweest:PDT_Xtremez_30: