PDA

View Full Version : yow

ezekyle
14-01-2010, 19:23
yow ik ben vinny, en ben sinds kort erg geintresseerd in airsoft samen met een vriend van me. we hebben enkel wat probleempjes voor skirms te vinden aangezien we niet genoeg mensen kunnen verzamelen voor een eigen skirm te doen

HardrivenRC
14-01-2010, 19:39
Welkom.

Zouden jullie beter niet eerst eens een aantal georganiseerde skirms doen voor jullie zelf beginnen te orgeniseren? Kwestie van het hoe en wat te begrijpen.

ezekyle
14-01-2010, 19:41
dat bedoelde ik we zijn op het moment skirms aan het zoeken. we proberen er ook zelf geen te organiseren maar proberen het via organisaties te doen maar het is blijkbaar ni zo simpel om te vinden en we hebben nog geen gear omdat we het eerst eens willen doen

ketelpak
14-01-2010, 20:17
Hallo Airsofters,
Mijn naam is Marcel, kom uit Den Haag en ben pas in contact gekomen met de airsoftsport. Aankomende Zondag ga ik voor het eerst naar een skirm, samen met een paar vrienden. We hopen dat het een positive ervaring word, zodat we zelf een team kunnen opzetten. Iedereen die ons van informatie kan voorzien, is welkom. Even voor Ezekyle, er zijn 2 georganiseerde skirms dit weekend. 1 in Dilsen-stokkem en 1 in Luik bij MXP.

Groetjes iedereen en een bedankje voor Airsoft Antwerpen voor het toe laten op dit forum.