View Full Version : Inschrijvingen 2010
D00msd8y
01-12-2009, 09:54
Inschrijvingen 2010 ONLINE
Vanaf vandaag is het mogelijk om je in te schrijven voor 2010.
Het werkjaar 2010 is geldig van 31 december 2009 tot en met 31 december 2010.
De eerste lidkaarten kunnen verwacht worden rond midden december.
Minderjarigen zullen nog geduld moeten uitoefenen tot de ALV
:PDT_Xtremez_04: http://www.airsoftalliantiebelgie.be/nl/index.php?id=online2 :PDT_Xtremez_04:
verdoeme eh ksnap der wee gene zak van kwee ni wa dak uitkom ma ni opt aab allesinds en ik weet ni op wa dak allema moet daawe oep da bakske hi!!! :-(
Carenten
01-12-2009, 16:05
Gaat de betaling via de club of moeten we rechtstreeks aan AAB overschrijven, hoe gaat het gebeuren?
idd betaling gaat via de club :) geef mij wel een seintje via pm als je ingeschreven bent dan weet ik voor wie ik moet betalen
Carenten
02-12-2009, 07:33
zeg nu eens juist hoe het in zijn werk gaat, moeten wij iets doen op de AAB-site of hoe gaat het in zijn werk? en de betaling wordt gewoon verekend in ons lidgeld of zie ik dat ook verkeerd? Op mijn leeftijd is da goe mogelijk hoor..., kzen a voor hé RC...
D00msd8y
02-12-2009, 07:37
Ingeschreven.
@G Als je gewoon op die link klikt dan zit je toch in de site van AAB, je ziet toch die grote letters (AAB) toch he?
Als het een liggende naakte vrouw is dan zit je wel verkeerd ja :PDT_Xtremez_15: .
care ,
Je moet niets extra betalen dat doet de club :) (alles zit in je lidgeld verekend. ). en dit aanduiden :
***Mijn lidgeld wordt overgeschreven via de verantwoordelijke van mijn club
(binnen de 7 kalenderdagen na bevestiging lidmaatschap)
(***VERGEET MOONY GEEN PM TE STUREN *** )
HardrivenRC
02-12-2009, 16:19
zeg nu eens juist hoe het in zijn werk gaat, moeten wij iets doen op de AAB-site of hoe gaat het in zijn werk? en de betaling wordt gewoon verekend in ons lidgeld of zie ik dat ook verkeerd? Op mijn leeftijd is da goe mogelijk hoor..., kzen a voor hé RC...
Awél, da vind ik nu zonde sé. Zo ne open goal en dan ben ik net te laat :PDT_Xtremez_08:
volgende personen zijn ingeschreven en betaald !!!
betaald Moony
betaald tsjerno
betaald care
betaald forze
Leden graag jullie snel inschrijven en mij een pm sturen zodat we in orde zijn !!
THX
Moony
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.