View Full Version : Het nieuwe A-team
D00msd8y
24-10-2009, 13:12
Hannibal wordt gespeeld door Liam Neeson (Schindler’s List ), Face door Bradley Cooper (The Hangover), Murdock door Sharlto Copley (Sharlto Copley) en B.A. Baracus door Quinton ‘Rampage’ Jackson (Ultimate Fighting Championship).
http://static.totallycrap.com/2009/10/e4gvF5osJKgP3Enx/sizes/mediabom_tv/The_A-Team_1_mediabom_tv_605.jpg
http://static.totallycrap.com/2009/10/e4gvF5osJKgP3Enx/sizes/mediabom_tv/The_A-Team_mediabom_tv_800.jpg
razzpoutin
24-10-2009, 13:28
hmmm, sta er percies een beetje kritisch tegenover
Bombermonk
24-10-2009, 13:40
kan nooooit zo goe zijn als het enige echte A-team
hmm, ni echt overtuigd
:PDT_Xtremez_34:
nee tzen neppers te modern gekleed hebbe ook de originele guns nimee !!!
Carenten
26-10-2009, 02:39
Was toen al niet geinterresseerd in die in-elke-aflevering-5000-patronen-verschietende-gasten-zonder-iemand-te-raken-omdat-het-moreel-onverantwoord-was serie! Waar ze trouwens van stront een tank konden maken en je alle vijf seconden een harige zwarte aap "meet my friend pain, fool!" hoorde roepen tegen een hersenloze vietnam-vet-heli-piloot, die op zich dan weer tegen één van zijn ongewassen sokken zat te zeveren! Dit alles onder het bevel van een "feck-off" van een gedeserteerde sigaren kauwende kolonel!!! En dan vergeet ik nog de would-be rugridder die gok-en vrouwenverslaafd was waarbij het tweede feitelijk diende om zijn "gay nature" te verbergen.
DAT WAS TOEN..., dus aangezien het een soort remake is zal het nu nog erger zijn imho...!
Is het duidelijk dat ik die serie zever vond ;-)
If you can have the real thing, way take a copy???!!!!!! :-(
D00msd8y
26-10-2009, 13:14
Was toen al niet geinterresseerd in die in-elke-aflevering-5000-patronen-verschietende-gasten-zonder-iemand-te-raken-omdat-het-moreel-onverantwoord-was serie!............................................ ................................................
..............(de quote wat verkorten)
Is het duidelijk dat ik die serie zever vond ;-)
Vraagje :PDT_Xtremez_13: : waarom kijkte gij dan naar die series als je het toch zever vond?
Carenten
26-10-2009, 13:58
omdat ik ,zoals ge al wel weet, een moedwillige ezel ben ;-)
Neen da stond vroeger thuis op en omdat ik toen nog een snotneus was had ik nix in de pap te brokken wat er werd opgezet op tv, dus moest ik wel naar die ellende kijken..., wat een foltering! Volgens mij hadden mijn ouders verborgen sadistische trekjes...
Fotsieman
26-09-2010, 16:44
heb em op mene pc staan, kvond wa meevallen, maar de rol van B.A. vond ik eigelijk op niks trekken. de enige die de film wa omhoog trekt, is jessica biel.
CrashNemesisII
26-09-2010, 17:02
heb em op mene pc staan
I hate people like you... waarom ga ik uberhaubt nog gaan werken?
Fotsieman
06-10-2010, 12:29
hoe bedoelde?
CrashNemesisII
06-10-2010, 15:54
Ik werk in de filmwereld...
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.