PDA

View Full Version : Weer ne nieuwe

Dregunof
08-10-2009, 17:35
Ik ben de Ward (aka) Dregunof

en ben nieuw in het airsoft wereld maar zeker niet ne beginner:PDT_Xtremez_13:

Zit op moment in Antwerpen en vroeg mij af.
waar en wanneer jullie meestal bij eenkomen, want zou dit graaag tot een vaste hobby maken

ik heb al op de site Taiwanguns gekeken ... zeer interresant en mijn kart al gevuld
nu is de vraag doen jullie alleen scrims of ook gewoon gevechten onder elkaar in het weekend of in de week??

ook ist probleem moet da met ne grote groep of kan ik ook alleen komen?

en om die post hier nog langer te maken heb ne SC-01 besteld goe of nie goe?

hij schiet wel 400fps dus downgrade zal ik moeten ... iemand hier enige informatie over mss besten naar ASF gaan in rijkevorsel

HardrivenRC
08-10-2009, 18:26
Wees welkom.

Leuk dat je interesse hebt in deze hobby en dat je al goed rondgeneusd hebt, maar blijf aub weg bij ASF.
Over die SC-01 kan ik weinig zeggen omdat ik dat ding niet ken.

Om een skirm te vinden daar moet even op het net voor surfen. Na een beetje zoekwerk vindt je iets om het eens te proberen.

Moony
08-10-2009, 20:01
Welkom

Beurt
09-10-2009, 08:59
hij schiet wel 400fps dus downgrade zal ik moeten ... iemand hier enige informatie over mss besten naar ASF gaan in rijkevorsel

Als ge nen order maakt bij taiwangun, moet ge gewoon in comment schrijven dat ze hem moeten downgraden. Ge koopt dan ff een 100 FPS veer aan en dan steken ze die er gratis in.
Deze veer heb ik:
http://www.taiwangun.com/shop,show,978

Jammer genoeg is die wel soldout blijkbaar.

Verder vraag ik mij ook af of A² ook onderling wars doet en of je dan welkom bent of niet. Elke week een skirm van 20 euro is nogal duur :D

Dregunof
09-10-2009, 11:51
aaah jammer dat vind ik wel minder dat ze geen partijkes doen in de week of weekends maja

herfstvakantie?? misschien we zullen wel zien

merci voor de info en mss op het veld :PDT_Xtremez_30:

Bombermonk
09-10-2009, 12:14
Er gebeuren wel games bij A² daarvoor moet ge eens een PM sturen naar drinky of d00msday

Nitrical
09-10-2009, 20:26
Wees welkom.

Leuk dat je interesse hebt in deze hobby en dat je al goed rondgeneusd hebt, maar blijf aub weg bij ASF.

Allee, die hebben toch de perfecte strategie, ge koopt iet da veel te duur gepreisd staat en da waarschijnlijk al gebruikt is gewweest als rental bij hun. Binnen de 4 weken ist kapot en dan nog is betalen voor reparatie. Het enige wa ge er dus van moet kopen zijn evntueel aandelen ofzo.

Als ge iet speciaal wilt, besteld dan bij Airsoft Customs ofzo.

Dregunof
11-10-2009, 22:52
Nope taiwanguns heeft mij overtuigd ik bestel mijn spullen daar wel

als ik alles over ASF hoor is het BAD news

dus ik heb SC-01(P&J) en wa Gear mss zou ik is alle posten zodat jullie mss betere ideen hebben

Carenten
12-10-2009, 08:32
Wak nu ga zeggen gaat weer comment opleveren maar toch!

Of uwen SC-01 (welk type het ook mogen wezen....) het lang gaat uithouden is de vraag, het is een 50/50% kans (maar das dan langs den andere kant met merken ook weer zo...)! Als ge voor de prijs gaat is taiwangun idd het "betere"! Bij mij is het dubbel, nml heb daar reeds twee dingen besteld gehad, een ding lag op mijn dorpel bijna voor ik het besteld had (???) en het ander ligt waarschijnlijk nog steeds daar (net zoals mijn geld...) en heb ik nog steeds niet! En het is twee maand geleden besteld..., den uitleg die ik tot hiertoe gekregen heb is hillarious maar ondertussen zit ik er toch maar mee, you see! Voor mij dus geen taiwangun meer, shops genoeg.

Wat betreft SKIRMS bij A² (airsoft antwerpen), te Puurs, zijn er op eigen terrein en er wordt uit gespeeld, echter niet elke week en dat heeft nix te maken met herfstvakantie ofzo hoor. We zitten ook mee in de organisatie van A4A (airsoft for all), te Bavegem, alwaar er weekendskirms zijn om de veertien dagen. Momenteel is er bij ons een ledenwervingstop, als ik mij niet vergis, wegens het feit dat de ledenbestand/grote terreinverhouding anders mis gaat lopen!
Wil je echter eens komen spelen dan kan dat, neem hiervoor contact op met tsjerno, doomsday of drinky en deze mensen kunnen u het beste voorthelpen!
Btw, welkom op de site...

D00msd8y
12-10-2009, 12:26
Dregunof heeft normaal een mail gekregen en staat op de lijst .
@Car reactie , man jij kan zagen.....:PDT_Xtremez_13: .....(dat is maar een grapje hé, Carretje )

Dregunof
12-10-2009, 17:46
ja ik heb de mail gehad , zal proberen bij de volgende mee te doen

maar heeft iemand een zeer goede shop zonder problemen want ik begin hier serieus te twijfelen:PDT_Xtremez_07:

ASF al niet Taiwangun is volgens Carenten sleeecht
:PDT_Xtremez_13:

dus iemand een voorstel?

Carenten
12-10-2009, 19:49
Dregunof heeft normaal een mail gekregen en staat op de lijst .
@Car reactie , man jij kan zagen.....:PDT_Xtremez_13: .....(dat is maar een grapje hé, Carretje )
Nu kunt ge mijne naam nog ni meer schrijven ook, tis echt wel achteruit aan het gaan met de vlaamse taal in de limburg hé :PDT_Xtremez_13:

Btw, als niemand de mens uitleg geeft moet iemand het toch doen hé :PDT_Xtremez_25:

Correctie @ dregunof: Nee versta mij niet verkeerd hé, niet slecht, alleen heb ik er een slechte ervaring mee gehad, allez, nog steeds heb! En daarom zei ik dat er genoeg webshops zijn, bv: ebaybanned, airsoftglobal, cobra (voor onderdelen), etc en deze zijn ook ni duur en daar heb ik persoonlijk nog geen vodden mee gehad...
En als ge zeker wilt zijn maar da staat dan ook gelijk aan duurder ga dan voor redwolf, uncompany en bv wgcshop (voor redwolf kan je bestellen bij A-wolf, hij doet dat elke maand en doordat het groepsbestellingen zijn wordt het transport en de taxatie laag gehouden itt als ge zelf besteld betaald ge hier de volle pot voor)!

Voila dooms, nog wa gezaag...