PDA

View Full Version : Belgïe - Frankrijk

Angel
19-09-2009, 20:47
http://www.airsoftantwerpen.be/vb/wlmailhtml:{6F489469-7325-431F-997F-869CDBC303ED}mid://00000049/!x-usc:http://www.fear-airsoft.com/forum/templates/AcidTechTiger/images/lang_english/icon_quote.gif (wlmailhtml:{6F489469-7325-431F-997F-869CDBC303ED}mid://00000049/!x-usc:http://www.fear-airsoft.com/forum/posting.php?mode=quote&p=5669) Hallo, ik ben Angel. Ik ben op zoek naar enkele ploegen in Belgïe om tegen enkele ploegen te spelen vanuit Frankrijk.
Ik kom vanuit vlaams brabant, namelijk Halle. Maar binnenkort verhuis ik in het zuiden van Frankrijk waar mijn man verantwoordelijk is van een ploeg. Ik ben de vertaler en ook de link in Belgïe lol..

Zou dat mogelijk zijn? hebben jullie interresse of niet? Het zou voor volgende lente kunnen doorgaan in Belgïe natuurlijk. Met andere ploegen in jullie omgeving ook?? Ideetjes welkom...

HardrivenRC
19-09-2009, 21:40
Ik denk dat dit idee door het bestuur best kan behandeld worden. Ik ben in iedergeval al voor ;-)

Angel
20-09-2009, 09:26
Prima.. Kan het bestuur met me contact opnemen om dat eventueel te organiseren. Als dat bij jullie kan doorgaan en op jullie terrein is het ok. Dan kunnen wij ons organiseren om met een groep naar Belgïe op te komen. Een datum neerleggen enz... Tot binnenkort. groeten.

Moony
20-09-2009, 09:55
Tsjerno kan je dit eens even bekijken ?

Angel
20-09-2009, 15:08
Hallo graag hadden wij er ook de médias erbij. Ik zal zien of het mogelijk is om de télévisie erbij te halen. Eventueel een reportage als dat ok is?

Drinky
21-09-2009, 20:51
Hallo graag hadden wij er ook de médias erbij. Ik zal zien of het mogelijk is om de télévisie erbij te halen. Eventueel een reportage als dat ok is?

Angel hier heeft nog niemand van het A² bestuur op geantwoord...
En hier is zeker nog niet gezecht dat wij zo een skirm zien zitten!

En ik denk ook niet dat wij daar mee met gaan doen.

Mvg Drinky

Nachrae
21-09-2009, 21:53
even geheel terzijde: ik denk niet dat er ook maar iemand zit te wachten op een cameraploeg op een airsoftveld.

vooral omdat de media de gewoonte heeft om zaken te verdraaien in hun eeuwige zucht naar sensatie.

Beurt
21-09-2009, 23:50
Heb er niets mee te maken, maar ik denk dat het het imago van airsoft wel ten goede komt. Hoe meer in de media, hoe beter.

mongoose
21-09-2009, 23:53
het is eerder de manier waarop ze ons in de media brengen da thet probleem is...het is altijd zo spectaculair mogelijk en liefst nog zo geweldadig mogelijk ook.

cru voorbeeld...loopt in nen dutisen outfit rond, de media ziet u en ze maken gelijk nen nazi van u terwijl ge dat helemaal niet zijt of ook nog maar iets te maken mee hebt.

HardrivenRC
21-09-2009, 23:56
Heb er niets mee te maken, maar ik denk dat het het imago van airsoft wel ten goede komt. Hoe meer in de media, hoe beter.

De Belgische airsoftcommunity heeft slechte ervaringen met de media. De meeste (lees allemaal) zijn sensatie gedreven. Blijkbaar is de Belgische mediawereld (vooral sinds VTM begonnen is) hieraan onderhevig.

Drinky
22-09-2009, 00:16
en zeker dan met een onbekend team....

No offense...maar dat risico wil ik niet nemen!

Tsjerno
22-09-2009, 00:22
ik denk persoonlijk voor een event van deze schaal dat je beter bij een van de grotere organisatoren gaat A4A , ACE , ...
ons terrein is niet geschikt voor dit.

Angel
22-09-2009, 23:47
Geen enkel probleem hoor het was maar juist een voorstel. Media of niet. Zonder caméras kan het ook maar het is ok... Ander ploeg al gevonden..

Mijn doel was juist om het imago van dit sport beter te laten kennen aan het publiek en dat we tussen twee landen heel goed samen kunnen omgaan.
Met alles wat de pers verteld vindt ik het spijtig maar ik laat mijn armen niet vallen omdat enkele personen een heleboel zinnetjes met onzin schrijven in kranten of dergelijke...

Met sportieve groeten...

Carenten
23-09-2009, 21:09
wierd, very wierd...