PDA

View Full Version : Brand New

Christophe
14-09-2009, 01:33
Hellow,

Christophe uit merksem, 21 jaar , speel al 5 jaar milsim games op pc , ARMA1 ARMA2 en nu ik dat aan het doen ben breid men intresse naar airsoft enorm uit, heb toch al een goei 2 jaar interesse in airsoft, enige probleem was dat niemand binnen men vriendegroep er intresse voor had tot een paar weken trug en tjah.... een week terug men eerste replica gekocht(M6 black eagle met 4x40 scope , te gebruiken al second. Het plan is er om deze week als Main een HK416 varriant te bestellen.

Ivm die taiwangun shop, is die aan te raden? bedoel ik dan mee of er al reeds problemen met betalingen zijn voorgekomen? of is deze volledig te vertrouwen?

Big up ^^

Christophe OUT.

Carenten
14-09-2009, 06:02
Die is te vertrouwen hoor alleen zal je hetgeen je daar besteld moeten laten downgraden (hun replica's schieten te hard volgens belgische normen) oftewel door hunzelf, en dat moet je medelen bij je bestelling oftewel hier door een technieker of je doet het zelf!

Beurt
14-09-2009, 12:49
Ah christophe, heb u toegevoegd he.
Bestelt mee me ons op taiwan anders? Deze week bestellen wij. We moesten nen tijd wachten totda iedereen zen geld heeft etc etc.

Met hoeveel man zijde gij al?

Christophe
14-09-2009, 12:55
kheb momenteel 3tal man ofso ^^ , en dan had ik ng iemand die geintresseerd was die ook me 3 man was , maar daar moet ik ng meer voor informeren ^^