PDA

View Full Version : Nieuw: BeUrt

Beurt
27-08-2009, 15:01
Hi!

Ik ben Bert, 19, kom van Merksem
Ik heb altijd al interesse gehad in tactix, shooters en paintball.
Nu ben ik overtuigd door een vriend om softair te proberen. Ik twijfel er niet aan dat dit iets voor mij is. Heb ondertussen al veel info vergaard, maar nog niet genoeg, dus ik zal nog wel wat noobvraagjes stellen.

Anyway, ik denk dat we ongeveer met z'n 10'en zullen zijn. Guns (of moet ik replica's zeggen) zullen we kopen op www.taiwangun.com (http://www.taiwangun.com) . Oefenen zal wekelijks gebeuren. Vanaf september bestellen we, iedereen moet zijn keuze kunnen maken. De mijne is al gemaakt: http://www.taiwangun.com/shop,show,1538

Anyway, fijn dat er een antwerps airsoftforum bestaat.
Dan ga ik nu mijn eerste vraag stellen!

ciao
Bert

D00msd8y
27-08-2009, 16:27
....
Dan ga ik nu mijn eerste vraag stellen!
......
Bert

Neeeee a.u.b. neeeeee.........

O en welkom :PDT_Xtremez_13: .

Bombermonk
27-08-2009, 16:29
Welkom

Weet wel dat je die cyma,dboys en andere vanop tainwangun moet (laten) downgraden voor je er met moogt gaan spelen bij een organisator.

Moony
27-08-2009, 16:31
Welkom en HEEL veel vragen stellen aan Dooms die heeft da graag :-)

HardrivenRC
27-08-2009, 16:43
Welkom,

Ik heb ook een vraagje. Waar gaan jullie oefenen? Hou er rekening mee dat je wel toestemming moet hebben om je replica's te gebruiken en dat het terrein afgesloten moet zijn voor de toevallige passant.

Forze
27-08-2009, 19:12
Ja, want anders komen RC & Care jullie zoeken & opeten!!!! ;)

Moony
27-08-2009, 19:50
Als er te eten valt ben ik ook daar he !!!:-)

HardrivenRC
27-08-2009, 19:56
Ja, want anders komen RC & Care jullie zoeken & opeten!!!! ;)

Wees maar heel braaf of ge moogt lopend naar The Valley gaan :PDT_Xtremez_34:

D00msd8y
27-08-2009, 22:44
Beurt zijn goeie verwachtingen ( om vragen te stellen) van A² is nu ook gekelderd denk ik na het lezen van deze posts hier boven :PDT_Xtremez_23:

Carenten
28-08-2009, 08:19
neen nog niet gekelderd genoeg! Ge hebt de pech dat ge er juist de grootste randdebielenverzameling uit de airsoftwereld hebt uitgekozen! Wij scheppen er plezier in om elkaar te pijnigen, lopen op een dag (meestal zondag) gelijk een hoop hyperkinetische konijnen door een bos terwijl elke andere zinnige mens een terrasje doet of op zijn krent zit te nixen! Voorts rijden we onnodig veel kilometers om anderen te kunnen pijnigen, etc etc! Moet ik nog even doorgaan of heb je nog altijd zin om hier vraagjes te stellen...

HardrivenRC
28-08-2009, 11:19
@ BeUrt,

Ge hebt intussen al door dat wij een "prettig gestoorde bende" zijn hoop ik. Geen schrik, stel gerust uw vragen.

Beurt
28-08-2009, 17:40
Ha ik ben blij dat het hier geen droge bende is :PDT_Xtremez_13:

Ik weet dat ik de guns zal moeten downgraden om legaal te mogen spelen op skirms, maar voor zover ik weet is dat gewoon een simpele veer vervangen. Deze zijn ook te koop op taiwangun denk ik.
Ik weet ook dat het illegaal is om zomaar in een bos te gaan schieten, want ene simpele geirriteerde voorbijganger kan het einde van het spel betekenen.
Om eerlijk te zijn weet ik nog niet waar we gaan oefenen, maar in mijn eerste post vertelde ik al over 6 kennissen die het al even spelen op een terrein, dus waarschijnlijk voegen we ons bij hen. Geen idee waar ze het doen. Ik weet wel dat er in schoten een terrein is, en aangezien dat naast Merksem ligt..

Ik heb mijn huiswerk gemaakt :D

Ik hoop dat ons team 'snel' een middelmaat niveau haalt zodat we ook eens aan die skirms kunnen meedoen. Is daar altijd een overvloed aan deelnemers?

Bert

HardrivenRC
28-08-2009, 18:21
Het terrein in Schoten, dat is waarschijnlijk "Commando". Die doen normaal elke 2 weken een zondagskirm aan een redelijke prijs. Het terrein is woodland en best wel mooi om te spelen. Tijdens de zomermaanden hebben ze wel stilgelegen.

Over het downgraden, het is idd de veer vervangen, maar dat is niet altijd zo simpel. + niet elke veer geeft hetzelfde resultaat in verschillende gearboxen. Eigenlijk raad ik aan van het niet zelf te doen.

Carenten
28-08-2009, 19:48
de zakenman praat sé ;-)! Maar hij heeft ergens wel gelijk, zeker int begin kun je het beter ni zelf doen want er kan wel wat misgaan! Maar kijk en leer en dan komt da wel in orde!

Een gouden regel: als je zelf iets onderneemt in airsoft denk dan altijd na of het de community zou kunnen schaden, zo niet, doe dan maar! Zo ja, wees dan verantwoordelijk en zoek een andere manier want bij het minste er iets misgaat ivm airsoft wordt dat direct uitvergroot in de pers en media waardoor de hele community een stap dichter bij de afgrond staat. We zijn alle, of toch bijna, mensen die min of meer leven voor hun hobby en zouden dat graag zo willen houden.

Heb je vragen of een probleem, leg het gerust uit! Zoals overal bestaan er geen domme vragen, enkel domme antwoorden, en die zijn er geloof mij! Er zijn, gelukkig niet hier, altijd meer ervaren spelers die liever iemand negeren of belachelijk maken dan ze voort te helpen, erg maar toch is het zo...! Ge merkt dat echter snel ze.
Verder nog veel plezier in onze community!
Greetz...

BlackHawk
31-08-2009, 10:25
Ik gelooft dat je bij taiwangun de veer er gratis kan laten insteken als je de replica en de veer daar koopt. Stuur hen even een mail met de vraag of het mogenlijk is om een m100 veer in de gekochte replica te duwen en dan doen ze dat.

En het zelf doen is eigenlijk geen al te moeilijke klus, ik ben er wel bijna 3 uur aan bezig geweest de eerste keer omdat JG klote gearboxen heeft om open te draaien, maar nu doe ik het voor al mijn vrienden, op een half uurtje is hij klaar.

Je vindt genoeg filmpjes op internet over hoe je het moet doen, als je wat technisch aangelegd bent is het geen probleem.

Beurt
31-08-2009, 13:59
maar nu doe ik het voor al mijn vrienden, op een half uurtje is hij klaar.

Misschien moeten wij dan vrienden worden.:PDT_Xtremez_13:
Nene, bedankt voor je info!!