View Full Version : Even voorstellen,...in 5 minutjes
Hallo iedereen,
Even voorstellen, Mareel Filip op de forum aangemeld met Gyro360 (callsign Gyro). Ben 33 jaar, 4 jaar getrouwd, twee kindjes Robin(7) en Roxanne(3), ben woonachtig te Zwijndrecht (A'pen LO), vriendelijke vlotte persoon, met ne nuchtere kijk op de dingen, gezond gevoel voor humor. De replica dat me zeer aanspreekt is ne AEG SCAR. Wat camo betreft ben ik vervent drager van legerachtige kleren. Vind da de éénigste kleren die tenminste handig zijn in gebruik, genoeg zakken, maar bon.
Heb jullie gevonden toen ik op zoek was op internet naar een replica van een Bren machine geweer op schaal, gebruikt in de Korea-oorlog(1950-1953) om dan kado te doen aan mijn "stief"-vader(1928) die daar in '50 tot '51 heeft gedient. Daarna 5 jaar in't Vreemdelingen Legioen! Ge kunt dus wel aannemen dat dingen als disipline en kameraadschap mij niet vreemd zijn. Mijne grootste kameraad is dus m'nne Pa...en mijne zoon.
Since mijn prille jeugd heb ik steeds veel interesse gehad voor al wat met het leger te maken heeft, mede door mijn vader natuurlijk. Maar met legerdienst lichting '94 af te schaffen heb ik jammer genoeg geen legerdienst gedaan. Kon 'k verdoeme nog e jaor extra nor school! Had ondertussen al genoeg drill gehad van Pa zei hij, kon beter voor nen A2 diplom gaan! LOL
Ben nu dankzij dat feit wel al 12 jaar vliegtuig technieker, en ben m'n ouders der nu wel dankbaar voor. Begonnen bij DHL Zaventem, en nu bij VLM Airlines Deurne.
Maar dat stukje militair ge-mis in mij is altijd blijven knagen. Iedereen die een jaar ouder was kon er over meespreken en ik...??
Heb lang getwijfelt voor Beroepsmilitair onder-officier vliegtuig-technieker (C130,F16,...) te worden, maar since dit jaar is dit geen optie meer gezien mijn leeftijd, word dit jaar 34 dus...gedaan met twijfelen! LOL En dan m'n gezinssituatie, en het legerloon...neenee.
Het zou dus een "geschenk uit den hemel" zijn als ik dit toch nog zou kunnen combineren,.... door te Airsoften! Ik zou me dus graag bij jullie aansluiten als lid. Heb begrepen op het forum dat jullie een stop hebben ingelast in het aanwerven van leden. Maar zou toch eens willen weten of er in de nabije toekomst een kans bestaat om lid te worden.
Ik ben ondertussen bij AAB aangesloten. Heb begrepen dat daar wel wat voordelen aan vast hangen en ge zijt verzekerd.
Moesten er nog vragen zijn stel ze gerust. Mijn Profile is zo volledig mogelijk ingevult, inclusief m'nne site/bijberoep dus als ge iets moet weten kunt ge daar ook al terecht.
En nen dikke duim veur eule site! Knap waerk!
Vriendelijke groete,
Gyro, signing off!
mongoose
06-02-2009, 20:11
Welkom zou ik zo zeggen ^^
Bombermonk
06-02-2009, 20:13
welkom
razzpoutin
06-02-2009, 20:28
welcome dude
HardrivenRC
06-02-2009, 21:28
Welkom.
welkom
Eerst en vooral een mooie voorstelling...Zoiets zien we niet vaak.
Drinky stuur je hem Gyro 360 een pm ;)
D00msd8y
07-02-2009, 12:52
Gyro 360 voor de 2x welkom :-)
raven101
07-02-2009, 16:12
welgekomen, en kdenk dak zeker mag zegge dat dit één propere introduction is :D thumbs up
Drinky stuur je hem Gyro 360 een pm ;)
Moony moony das al lang gedaan...
http://img10.imageshack.us/img10/6630/meandthekidsdkt.jpg (http://img10.imageshack.us/img10/6630/meandthekidsdkt.jpg)
Me, Robin(7) and Roxanne(3). En die vinden het best cool dat hunne papa in't week-end soldaat "is" ;-D
Achja, kids hé
Situation up-date,
Voor zij die het moesten intereseren de CA SCAR is binnen!! Inclusief Madbull M381 Granade en CA launcher en reddot. Thanks to Deadwish! ;-)
Nu nog ne side-arm, and I'm in business!
Heb zoiets gelijk ne WE Full Metal Dragon in gedachte, maar weet nie goed of WE wel iets waard is? (foto, zie link)
http://nkdhobby.com/index.php?pg=item_details&item=WE-PS-HC51FM5S
Iemand ervaring (goed of slecht, what ever) met WE pistolen?????? Zoek iets full-metal, zilverkleurig, met hop-up en blowback, 250 à 300 fps, en op gas. Dus als iemand zoiets heeft liggen op zijne of hare zolder en wil verkopen laat een pm'ke! I'm interested!
THX private's!
Gyro
P.S: I'm on my way to the battlefield, slowly bud sure! ;-)
(Like the foreign legion.)
Bombermonk
07-07-2009, 17:22
side arm is niet nodig hoor. speel al bijna 2 jaar zonder dusja.
gewoon omda ge iet automatisch nodig hebt omda ge nie kunt mikke ;)
mongoose
07-07-2009, 19:08
when you need a sidearm it means you already failed at the situation ^^
razzpoutin
07-07-2009, 19:33
when you need a sidearm it means you already failed at the situation ^^
ook wel wreed waar wat mongoose zegt :@)
HardrivenRC
07-07-2009, 19:51
Daarom dat elke Spetznaz met een sidearm loopt.
mongoose
07-07-2009, 20:16
Russian soldiers dont dig the whole sidearm thing
A pistol only needs one round in the magazine, that is why... and a frag grenade does the job just as well...
Elke spetznaz ? Daar willek dan wel is een reeks foto's van zien want ik heb er hier meer dan 10 van Vityaz eenheden zonder sidearm ^^
Maar we zijn deze jongen zen topic aant kapen...
Bombermonk
07-07-2009, 20:18
elke "spetsnaz"? enkele degene in urban areas dragen er een, voor de rest is da dead weight. En meeste SVD users hadden vroeger nog een full auto pistool mee. Side arms dat is iets amerikaans en airsofts.
Nitrical
07-07-2009, 20:35
Aaah,
Ik dacht dat het ontbreken van een side arm meer met budegetaire redenen te maken had. ;)
D00msd8y
07-07-2009, 21:05
Aaah,
Ik dacht dat het ontbreken van een side arm meer met budegetaire redenen te maken had. ;)
Omdat ze gewoon slecht zijn in het maken van kleine wapens :-) ai we zijn weer off-topic aan het gaan!!!
http://cache.daylife.com/imageserve/0f4Yf1VcKf9HC/610x.jpg
Nitrical
07-07-2009, 21:21
Hehehehe,
Look my friend, we made eotech.
Ik weet ni wa die tuub rechts is, maar volgens mijn collega hier is da om buttplugs af te "lanceren" ;)
mongoose
07-07-2009, 21:29
Omdat ze gewoon slecht zijn in het maken van kleine wapens :-) ai we zijn weer off-topic aan het gaan!!!
Waarom een klein wapen maken alst me den AK ook zo gaat ? ^^
Al die klein prullen en accesoires zijn voor nix nodig...ohnoes, der moet nog nen tactical handguard op, ohnoes, der moet nog nen taclight op, ohnoes der moet nog ne laser op, ohnoes der moeten nog kerstballen op en nen microgolf oven...en nen benzinnen brander voor op nen ris te monteren zou ook handig zijn...ach nu heb ek geen plaats meer van menne grenade launcher...aah geen probleem, die zetten we der nog wel ergens boven op...
aheum...okay..^^
Mercie gaste voor de info, maar 'k denk dat dat side-arm gedoe een vorm van beroepsmisvorming is, altijd nen back-up hebbe. Gelijk bij de vliegers! LOL
Maar als ik het goe begrijp kan ik beter stoppen met lullen, en starten met schieten. Dus inschrijven voor de volgende skirm, das de 26ste Juli zeker. En naderhand die side-arm alsnog aanschaffen om (indien nodig) mijne swat-suit helemaal af te maken. (CQB)
@ D00msd8y, mongoose:
En euh,...alle antwoorden zijn "nice to recieve, on or off topic", ben toch nog "airsoft-groen" achter m'n oren!!! LOL ;-)
Tot op de skirm.
Filip, alias Gyro.
Out.
Hoi iedereen!
Heb net vernomen van't bestuur dat omwille van klachten ivm cheaten mijn lidmaatschap geweigert is, en dat is terecht. Ik vind dat van mijn kant zeer jammer maar begrijp wel dat dit niet kan getollereerd worden. Voor de goede vrede binnen de club!
Ik heb inderdaad gecheat. Dit heb ik overgenomen van andere cheaters op Devil's Pitt Juli 2009 waar ik mijne eerste skirm heb gedaan. Ik heb mij op dat moment verlaagt naar hun standaard, samen met de click waar ik toen mee opgetrokken heb. En dit ben ik dus jammer genoeg blijven doen. Niet meer bij stil gestaan dat dit APSOLUUT NIET getollereerd word binnen de airsoft wereld. Zoals ik in m'n vorige post al vermelde, ben ik nog zeer groen achter m'n oren op gebied van airsoft, en moet nog veel leren!! Dit was dus les 1; niet cheaten, HIT = HIT. Kan ik bij een ousjein in de leer gaan?
:PDT_Xtremez_39:
Sorry manne da'k me misdragen heb. 'K heb hier oprecht veel spijt van, want zonder dat was ik waarschijnlijk lid geweest.
Voor de leden dat de oprechte klacht geuit hebben aan het bestuur zou ik willen vragen mij een laatste kans te gunnen op Da-Nang om te bewijzen dat ik het lidmaatschap van A² WEL waard ben. Dat ik ook fairplay ken. Ik hoop dat er nog een waterkanske bestaat...
Gyro out...:PDT_Xtremez_38:
D00msd8y
27-11-2009, 21:19
:PDT_Xtremez_23: PM
Carenten
28-11-2009, 08:32
even recapituleren:
Als je het terecht vind dat er klachten komen omdat je zou cheaten, waarom "in the first place" doe je het dan? Je bent een vent van 33jaar, dan moet je toch voor jezelf kunnen uitmaken of zoiets kan of niet! Je zegt dat je je hebt laten beinvloeden op de 'devils pit', sorry, da kan volgens mij bij een manneke van 14jaar maar toch niet bij ne volwassen vent hé. Met cheaten kom je nergens, je ziet het wel, je vergooit er je kans op lidmaatschap mee, spijtige zaak voor zoiets onnezel dat heel gemakkelijk te vermijden was! En het is niet omdat er zo gespeeld wordt bij die "robin hood clubs" dat het overal zo moet zijn, er zijn nog wel wat teams en orga's die regels hanteren die nu eenmaal moeten nageleefd worden en als je daar niet mee kan leven moet je lid worden in één van die "andere" teams!
Tot zover mijn betoog en denk eens heel goed na of het dit allemaal wel waard was en of je nog, al dan niet, een kans krijgt zal van het bestuur afhangen die hierin streng maar rechtvaardig zijn!
Ten eerste heb je gelijk dat ik beter had moeten weten. Maar we maken allemaal wel eens fouten zeker?
Ten tweede; nee het was het zeker en vast niet allemaal waard! Straffer nog had ik beter nagedacht wat een consequentie er aan vast hing (lid ja/nee) had ik het zeker NIET gedaan! Dat is nu juist heel de point van mijn vorige post. Maar ik apprecieer jouw meer, jij zegt tenminste recht voor de raap wat er schort! had men dat eerder gedaan tegen mij persoonlijk was het zover nooit gekomen, want dan had ik onmiddelijk bergepen waar ik uit den bocht aan't gaan was. Maar bon, passé is passé.
tot de volgende!
HardrivenRC
28-11-2009, 13:00
Maar ik apprecieer jouw meer, jij zegt tenminste recht voor de raap wat er schort! had men dat eerder gedaan tegen mij persoonlijk was het zover nooit gekomen, want dan had ik onmiddelijk bergepen waar ik uit den bocht aan't gaan was. Maar bon, passé is passé.
tot de volgende!
Gyro,
Ik vind dat je met de post toont dat je begrijpt dat je fout bent geweest. Aan de andere kant is het niet aan ons, de spelers, om jou op je fouten te wijzen. Als er iets fout gebeurd dan is het aan de marshall om er op te wijzen dat er iets fout zit. Als ik jouw post lees dan is dit ook gebeurd. Zoals Care aanhaald ben je volwassen genoeg om te beseffen dat er bij ons een andere mentaliteit heerst. 1 van de voordelen van op A² te spelen is dat je weet dat er bij ons nooit bewust gecheat gaat worden. Dit had je al moeten weten na de skirm @ The Junkjard. Ook het idee van "op dat terrein is het normaal om te cheaten" is geen reden om het zelf ook te doen, al begrijp ik wel dat sommige mensen zo reageren. De regels bij onze hobby zijn gebaseerd op eerlijkheid en dat maakt het juist zo belangrijk dat het niet aanvaarden van hits niet kan toegestaan worden.
Juist omdat je beseft dat je fout bent geweest en dit ook toegeeft krijg je bij mij het voordeel van de twijfel de volgende keer dat ik je op een skirm tegenkom. Dus daarom, tot de volgende.
Ik hoop trouwens ook dat heel dit gebeuren een les is voor anderen die zich laten beïnvloeden door het gedrag op sommige skirms.
Ten eerste heb je gelijk dat ik beter had moeten weten. Maar we maken allemaal wel eens fouten zeker?
Ten tweede; nee het was het zeker en vast niet allemaal waard! Straffer nog had ik beter nagedacht wat een consequentie er aan vast hing (lid ja/nee) had ik het zeker NIET gedaan! Dat is nu juist heel de point van mijn vorige post. Maar ik apprecieer jouw meer, jij zegt tenminste recht voor de raap wat er schort! had men dat eerder gedaan tegen mij persoonlijk was het zover nooit gekomen, want dan had ik onmiddelijk bergepen waar ik uit den bocht aan't gaan was. Maar bon, passé is passé.
tot de volgende!
ten 1ste ik heb aa op de skirm daarover aangesproken ik heb zelfs 2x geroepen da ik u geraakt had !! gij antwoorde da da niwaar was! in de seply heb ik zelfs niks meer gezegt maar een hele highcap leeggeschoten tot ge hit zei!!!
ten 2de vind ik het wel positief dage davo uitkomt en u verontschuldigt we zijn er tenslotte om een spel te speele en fun te make wij wete ook dat er op buite skirms veel gecheat wordt das wrs de grootste rede da wij zo goe als nooit op buiteskirms gaan !!! khoop da u spijt oprecht is en da ge u da in kunt aanpasse! kzou zegge veel geluk en hopelijk kunt ge dit rechtzetten voo de toekomst en kunt ge het bestuur nog overtuige want A2 heeft een rechtvaardig bestuur en leden !!!
@ den G
ten 1ste ik heb aa op de skirm daarover aangesproken ik heb zelfs 2x geroepen da ik u geraakt had !! gij antwoorde da da niwaar was! in de seply heb ik zelfs niks meer gezegt maar een hele highcap leeggeschoten tot ge hit zei!!!
Da is waar G, da's nu net wat er mis is gegaan en waar van ik echt oprecht spijt hem, da'k gecheate hem. Da'k de fout gemaakt hem (zoals RC ook al aanhaalde) dat wat er op buite skirms gebeurd,..op buiten skirms gebeurd en nie bij A². 'K eb hier mee ne slechte eerste indruk bij verschillende leden achter gelaten met de bekende gevolgen van dien.
G & RC, 'k zou wille dat der één of andere manier was da'k jullie den echte Flup kon toonne. Want ik mag zegge wa da'k wil, als jullie da nie voor eigen ogen kunnen vaststelle gaat ge mij waarschijnlijk toch nie kunne/wille geloven. Wat ullie goe recht is natuurlijk!
Vandaar da'k een LAATSTE kans vraag om da eens te toone, da ik totaal een verkeerd beeld hem gehad van airsoft op zich. Bedankt om mij ne stoemp in de juste richting te geven. Mercie,...ik ben niet te fier om mijn foute toe te geven en zeker ook nie om advies aan te nemen van mensen die er meer van kenne danne'kik.
Heb soms nog nen draai rond mijn ore nodig!, denk ik dan bij mezelf. Vrijwilligers?:PDT_Xtremez_08:
Fluppke out
mongoose
29-11-2009, 17:34
Mijnen hoed af dat ge dat zo op een toch wel publiek forum durft zetten en uw fout toegeeft. De meesten ontkennen en vinden dat ze nix verkeert doen...
Ge hebt cheaters...maar ik vind persoonlijk toch dat je je o pdeze manier onderscheid van de rest. Op een goede manier dan.
Merciekes Mongoose,
Mijn foute hier openlijk toegeven op een publiek forum is volgens mij de eerste en momenteel eenigste manier om te tonen aan zo wel de leden als het bestuur van A² dat ik erken dat ik fout was en er eveneens iets wil aan doen.
Met andere woorden dat ik liever aan fairplay doe en bij A² horen, dan cheater te zijn,...en niet in den airsoft te horen, airsoft is mijn uitlaatklep voor heel wa miserie in mijne privé en zou da ne zware klap vinden dat dit moest weg vallen. En dan nog door zo iet stoem te doen verdoeme. Vandaar dat ik op het gebied van cheaten, aan mezelf wil en ga werken. Ik ben da imago van cheater meer dan beu, en daarom wil ik zo graag bij A², want als ge da daar doet loopt ge op ne betonne muur. Extra stimulans om te stoppen met cheaten. En als er nu één club is die bekent zijn voor hun fairplay dan is het wel A². Niet dat de eenigste zijn, maar volgens mij en andere wel een toffe plezante click. En da is heeeel belangrijk. Gelijk den G zei, "we zijn er om lol en plezier te hebben" der valle gen dooie. T'is een sport, een spel,...t'is plezier. En da is extra bij A²!
Semper Fi A².
Filip
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.