PDA

View Full Version : Stino89 (noobje)

stino89
03-02-2009, 00:34
Hej,

Ik ben Stijn 19 jaar en woon te mortsel.
Ben al vrij lang geinteresseerd in replica's.
Ik heb er sinds kort weer wat bijgekocht (het zijn wel zeer goedkope aeg's of springs).
Ik ben dus eerder een liefhebber, en dus nog geen echte fanaat zoals jullie :).
Nu wil ik in plaats van verzamelen ook actief aan airsoft doen(in een club)...
Maar ik ben er nog niet echt zeker van, en mits het een vrij grote investering is wil ik het wel zeker weten :)...
Daarom ineens al een vraagje voor jullie: is er misschien iemand die mij wat wil introduceren in het airsoft gebeuren (Niet ineens een skirm)... dan kan ineens ook al wat mensen leren kennen :).

Peace!

Tritser
03-02-2009, 00:38
welkom, de beste manier om te introduceren is toch wel een skirm zeker!, zondag mijnen eersten en kijk er al vree naar uit :p

stino89
03-02-2009, 00:53
Das waar ... maar dan moet je ineens al geld gaan uitgeven... en mijn aeg's zijn niet goed genoeg voor deel te nemen. ik heb enkel misschien 1 g36c die goed genoeg is (spring)... en ik heb ook geen camo.
En huursetjes zijn al direct 50 euro dacht ik...
Is er hier niemand die lid is van een club (airsoft antwerpen zou ideaal zijn :p),
die mij zo wat tips en hints wil geven en mij zowat wil introduceren...
En ik heb er al genoeg over gelezen, daar niet van. Maar ik hoor het liever door iemand zeggen, dan weet ik of het iets voor mij is of niet :).

Drinky
03-02-2009, 01:03
hey,

Welkom op ons forum.

Het beste om met airsoft te starten is...een skirm meedoen...
dan weet je direct of je er in wil verder gaan of niet.
als je wil kan je bij ons een skirm meedoen,we vragen 25euro
voor een replica,bb,en bril.
voor de rest kan je het forum wat doorklieven staat wel wat op wat
je kan helpen Hier (http://www.airsoftantwerpen.be/vb/forumdisplay.php?f=11) kan je vragen stellen zie ook eens in de andere "noob" topic's.

Mvg Drinky

stino89
03-02-2009, 09:49
Ja,

Ik zal maar op jullie mening vertrouwen :)...
Wanneer kan ik zo een skirm komen doen? buiten deze zondag (dan kan ik spijtig genoeg niet).
Ik veronderstel dat het terrein dan ook in antwerpen is?
Zijn er hier nog mense van mortsel of omstreken per toeval :)

Drinky
03-02-2009, 10:13
ik zal je wel op tijd verwitigen via een PM