PDA

View Full Version : Sl3t

sl3t
27-12-2008, 12:21
Naam : Pedro Gomez Jr (Sl3t)
Leeftijd : 24
Rep's : nog geen,
Camo : /

Beste, ik ga het zo zeggen ik ga geen (gear) kopen waneer ik het niet ga gebruiken maar ik heb er al wel voor gespaard dus als ik weet dak een kans krijg wilk gerust da wel kopen.
Ik ben een teamspeler, eerlijk, en competief en zou graag deze sport wille beoefenen.

Mijn keuze van rep's waren Warrior L96 Sniper
CA M15A4 Tact. Carbine SL

Dus dat komt op een 400 a 500 euro.
Als er geen plaats meer vrij is zal ik in iedergeval probere toch te investere en via airsoft-games een aantal skrims mee te doen.

thnx for reading and the time.
GRTZ

HardrivenRC
27-12-2008, 12:34
Welkom.

Ik vindt je verwoording "ik ga geen (gear) kopen waneer ik het niet ga gebruiken" nogal raar. Bedoel je misschien dat je niet zeker bent dat Airsoft iets voor jou is of is het dat er bepaalde kleding regels zijn bij sommige clubs?

Ik zou zeggen probeer het gewoon een keer op een open skirm met een huurkit. En misschien zien we je daar dan wel.

Bombermonk
27-12-2008, 12:36
welkom pedro

Als je een beperkt budget hebt zou ik toch neit via airsoft-games proberen spelen, ze vragen meer als organisators als TACT of ACE en je bent nog eens verplicht om met hun bepaald soort bollen te spelen.

Een sniper replica word meestal afgeraden als eerste replica omdat airsoft snipen niet is zoals in counterstrike of andere games.
En de CA start pakketen wat die M15A4 tact... is zou ik ver van wegblijven. Als je later je replica mss wilt verkopen ga je voor die CA geen rotte frank krijgen als je zelfs al een koper vind. Zelfs de chinese replica's zijn beter als de startpakketen en komen dan in teminste in metaal. Nadeel ervan is dan natuurlijk dat er een andere veer ingestoken moet worden maar dat kost niet zoveel.

veel plezier gewenst :)

sl3t
27-12-2008, 17:24
CA M15A4 Tact. Carbine SL dd Deze is een starters packet in bij airsoft en als ik die sniper laat vallen dan kank wel da geld houden voor kleding en stuff, en oke mss was da ni al te beste manier omzo mij te voorstellen van ik ga geen zotte koste maar 500 euro is niet niks he, maar ik ben zekers dak gaan airsofte maar ik moet gwn een tof groupke vinde waark mee kan doen, want moest kopen en ge kunt nergen schiet is het maar heel spijtig dat het in de kast verslijt, got me point ?:)
Maar in iedergeval thnx om zo snell te replye.

sl3t
27-12-2008, 17:38
wa zouk dan het beste kopen en waar kopen jullie uwe replica's van dan ?

mongoose
27-12-2008, 18:28
meeste van ons webshops

Moony
29-12-2008, 15:58
www.airsoft-one.be

sl3t
04-01-2009, 20:03
Hei manne ikke weer he ik wil zekers me jullie meedoen aan skirmish als dat gaat, als er nog plaats is natuurlijk :s en ik had deze replica in gedachte
M14 EBR - Long van die airsoft-one website ook gelaats beschermer heb ik ok nog van mijn paintbal.
ook zou ik graag willen weten of jullie een vast terrein hebben om te skrimme.

groetjes ikke

Drinky
04-01-2009, 21:07
pm....