View Full Version : fresh meat
SilentBob
10-09-2008, 23:04
Greetings,
heb net mijn eerste airsoft aangekocht. Ik heb nog geen eerdere ervaring binnen airsoft, maar ik heb het gevoel dat ik die achterstand wel zal inhalen :)
Mijn naam is Jimmy, 27 jaar en ik kom uit Schelle.
Ik was zoek een gezonde manier om de alledaagse stress kwijt te spelen en hoop die nu gevonden te hebben ( anders heb ik een ongezonde manier gevonden :guns8: )
Bombermonk
10-09-2008, 23:14
dan pakte inderdaad best de gezonde manier denkek.
welkom
mongoose
10-09-2008, 23:31
welkom
The I-Man
11-09-2008, 20:50
welgekomen op het forum dude
welgekomen, da gezond da valt nog te zien, as ge der veel oep uw bakkes krijgt is da ook ni zo gezond nimeer zene :)
SilentBob
16-09-2008, 08:52
En we hebben onze eerste prim weapon: Mauri G3 SG1
Jammer genoeg nog zonder scope, maar eerst leren stappen voor je loopt...
Ik heb deze 2de hands gekocht. Jammer genoeg wanneer ik hem ging afhalen was het al pikdonker (waals brabant is een lange rit vanaf antwerpen).
Enkele malen geschoten om te checken dat hij werkte en ja leek in orde.
Pas 2 dagen erna kreeg ik de kans om eens overdag te schieten.
Grrrr Hij schoot maar amper 7 meter voor het balletje reeds (zwaar) kracht verloor.
Mogelijk een platte batterij dus hebben we deze opgeladen, maar ik zit zonder ammo :)
waar kan ik in de buurt van antwerpen ammo bekomen?
Ik wil deze gun eens echt testen. Hopelijk zijn er geen kosten aan.
Het was zogezegd maar 4 keer gebruikt (en ziet er ook zo uit).
misschien staat de HOPUP niet goed afgesteld !
SilentBob
26-09-2008, 10:35
Freash meat reporting for duty :)
Aaah bestelling kogens en veiligheidsbril aangekomen, een werkende replica (de boosdoener was dus toch de slecht opgeladen batterij) en nu nog morgen een outfit halen en ik ben klaar om afgeschoten te worden
SilentBob
26-09-2008, 10:39
fresh meat reporting for duty :)
aaah bestelling bb's en veligheidsbril is aangekomen, een werkende replica (slecht opgelade batterij was de boosdoener) en morgen kijken voor een outfit.
Wat kan het leven toch soms mooi zijn.
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.