View Full Version : yuu nieuwelingske
69_Shorty_69
25-07-2008, 09:39
Yuu kzen de Shorty en heb al een tijdje interesse in airsoft en ga binnekort men gear aanschaffen en hoop zo deze leuke recreatieve en avontuurlijke sport te kunnen ontdekken en zo proberen actief dit te kunnen beoefenen
greetz
welkom to the world of A2 :)
Bombermonk
25-07-2008, 23:38
welkom
69_Shorty_69
05-08-2008, 19:10
heb al nu een MP5A3 AEG van classic arms ondertussen en safety goggles en munitie, nu nog een sidearm, holster, wa extra magazijnen (low/real caps) voor men wapens en camo en ik ben vertrokken maar vrees dat dit nog wel ff kan duren toch wel kostelijk als je ermee wilt beginnen :) met een beetje geluk ben ik ten laatste tegen oktober volledig voorzien van men basisuitrusting :D
HardrivenRC
05-08-2008, 19:41
Die sidearm heb je niet onmiddelijk nodig. Als ik jou was zou ik eerder in een goed paar schoenen investeren. Sportsloefkes in de modder is niet zo leuk ;-)
69_Shorty_69
05-08-2008, 20:21
Die sidearm heb je niet onmiddelijk nodig. Als ik jou was zou ik eerder in een goed paar schoenen investeren. Sportsloefkes in de modder is niet zo leuk ;-)
Thx for the tip,
mja was al van plan om zo is ff nar het stock huis in emblem te gan kijken voor al wa camo en combats heb ik hier nog liggen, enkel nieuw veters erin en kzen vertrokken
Nog meer tips, altijd welkom
Bombermonk
05-08-2008, 20:28
kheb nog een een tenueke DPM ligge van het brits leger moogde hemme voor 10 euro.(check for sale forumke)
Sportsloefkes is ook geen probleem. Is zelfs veel voorkomend bij russische special forces en in de jaren 80 in afghanistan.
http://www.rms3d.com/images/Chechnya/2/IMG_9276.jpg
69_Shorty_69
05-08-2008, 20:48
kheb nog een een tenueke DPM ligge van het brits leger moogde hemme voor 10 euro.(check for sale forumke)
Sportsloefkes is ook geen probleem. Is zelfs veel voorkomend bij russische special forces en in de jaren 80 in afghanistan.
zal is checken se :) thx
Bombermonk
05-08-2008, 20:57
http://www.airsoftantwerpen.be/vb/showthread.php?t=2237
om het makkelijk te maken
69_Shorty_69
05-08-2008, 21:03
http://www.airsoftantwerpen.be/vb/showthread.php?t=2237
om het makkelijk te maken
sorry ni echt mijn ding, daarbij denk da ik in die broek ga zwemme :D ben maar een lichtgewichtje ze :p
maar toch zeker bedankt
HardrivenRC
05-08-2008, 21:07
Thx for the tip,
mja was al van plan om zo is ff nar het stock huis in emblem te gan kijken voor al wa camo en combats heb ik hier nog liggen, enkel nieuw veters erin en kzen vertrokken
Nog meer tips, altijd welkom
In Emblem gaat ge zeker uw goesting vinden. Voor de basic Camo outfits zijn die van prijs zeker niet slecht. Veters voor combats hebben ze daar ook ;-)
Bombermonk
05-08-2008, 21:29
sorry ni echt mijn ding, daarbij denk da ik in die broek ga zwemme :D ben maar een lichtgewichtje ze :p
maar toch zeker bedankt
broek past mij nochtans perfect eigenlijk :D
en ik ben op de moment de lichtste van de hoop denkek :p
mor geen probleem tligt niet in de weg :p
In Emblem gaat ge zeker uw goesting vinden. Voor de basic Camo outfits zijn die van prijs zeker niet slecht. Veters voor combats hebben ze daar ook ;-)
Voor de Fostex soldaten zeker goed genoeg :D
69_Shorty_69
06-08-2008, 18:08
heb inderdaad men goesting gevonden in Emblem vandaag geweest dus heb nu ook een camobroek en camo vest en boonie gaan halen evenals de veters voor men combats, nu volgende maand nog extra mags en tac vest en kan al zeker beginnen se :)
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.