airborne
03-07-2008, 16:52
Hallo,
Mijn naam is Rudy aka Airborne, ik ben 55 jaren oud en dus volgens sommigen
een oudje, mijn levensmotto soms tot ergernis van m'n echtgenote is....
I don't wanna grow up.
Ik ben al lang zeer zijdelings geintresseerd in airsoft, hoewel geintresseerd
misschien een groot woord is, ik wist dat het bestond en ging wel eens kijken
in shops waar ze replica's verkochten, omdat ik wel een grote intresse heb in wapens wat de technische kant betreft dan toch.
Omdat een vriend ermee bezig was (met airsoft) ben ik zo wat vanaf de kantlijn blijven toekijken, totdat de microbe me via internet te pakken heeft gekregen, ondertussen heb ik twee replica's in bestelling bij een Oostenrijkse firma (M249 en R85) en hoop deze dus vlug in mijn bezit te hebben.
Een skirm zie ik me nog niet direkt meedoen, hoewel never say never.
Dit is het zowat in een notedop, ik hoop op dit forum toch wel het een en ander optesteken over airsoft en relica's.
Greetz,
Rudy
Mijn naam is Rudy aka Airborne, ik ben 55 jaren oud en dus volgens sommigen
een oudje, mijn levensmotto soms tot ergernis van m'n echtgenote is....
I don't wanna grow up.
Ik ben al lang zeer zijdelings geintresseerd in airsoft, hoewel geintresseerd
misschien een groot woord is, ik wist dat het bestond en ging wel eens kijken
in shops waar ze replica's verkochten, omdat ik wel een grote intresse heb in wapens wat de technische kant betreft dan toch.
Omdat een vriend ermee bezig was (met airsoft) ben ik zo wat vanaf de kantlijn blijven toekijken, totdat de microbe me via internet te pakken heeft gekregen, ondertussen heb ik twee replica's in bestelling bij een Oostenrijkse firma (M249 en R85) en hoop deze dus vlug in mijn bezit te hebben.
Een skirm zie ik me nog niet direkt meedoen, hoewel never say never.
Dit is het zowat in een notedop, ik hoop op dit forum toch wel het een en ander optesteken over airsoft en relica's.
Greetz,
Rudy