View Full Version : This is me CAECT
Juuw de manne van AA :)
Ben dus Michael aka CAECT
ben onlang geintresseerd geraakt in airsoft, heb een L98 en m4 gekocht.. euhm wat kunt ge hier nog meer opzetten :)
ben 21 jaar jong, militair van beroep, stormfuselier, dit doe ik al 2 jaar en half.
Airsoft zou een leuke en interessante hobby zijn, aangezien ik nu nog in kosovo zit, heb ik nog niet echt de kans gekregen om me bezig te houden met airsoft, hopelijk verandert dit in augustus :)
nja kweet niet echt meer te vertellen dus bij deze vriendelijk groeten aan alle airsofters :)
nuja nog snel een foto van mij :)
http://img379.imageshack.us/my.php?image=michaelvd5.jpg
http://img379.imageshack.us/img379/4276/michaelvd5.th.jpg (http://img379.imageshack.us/my.php?image=michaelvd5.jpg)
welkom :)
Dank u,
vraagske, aangezien ik al veel mensen hierop heb gezien met ABL camo, zitten er ook effectief mensen hier in het belgische leger? of ?
grtz
Bombermonk
01-07-2008, 22:58
Dank u,
vraagske, aangezien ik al veel mensen hierop heb gezien met ABL camo, zitten er ook effectief mensen hier in het belgische leger? of ?
grtz
We hebbe 2 van die rare...euhm varkens.... euhm militairen
welkom
We hebbe 2 van die rare...euhm varkens.... euhm militairen
welkom
haha dank u :)
Hela !!!
merci he.
ja, ik ben 1 van die rare :p
ik zit bij de gevechtgenie in Burcht
Hela !!!
merci he.
ja, ik ben 1 van die rare :p
ik zit bij de gevechtgenie in Burcht
ik bij de carpatten in leopoldsburg maar wonende te antwerpen centrum :)
en die andere rare? ^^ zit hij ook bij de gevechtsgenie ?
grtz
ik heb militaire academie gedaan in Zedelgem tot ik een zwaar accident kreeg.
Bombermonk
01-07-2008, 23:57
ik bij de carpatten in leopoldsburg maar wonende te antwerpen centrum :)
en die andere rare? ^^ zit hij ook bij de gevechtsgenie ?
grtz
nee die zit in safraanberg bij bewapening.
nee die zit in safraanberg bij bewapening.
eheheheheh :D
saffra beach :p
D00msd8y
02-07-2008, 11:08
Oink, ik ben dat ander varken dat in Saffraan beach (momenteel Saffraan Hell) zit als wapenmaker.
Die andere mensen die in ABL rondlopen bij AČ zijn gewoon kiekes :-)
En hoe is het in Kosovo, warm?
Oink, ik ben dat ander varken dat in Saffraan beach (momenteel Saffraan Hell) zit als wapenmaker.
Wil jij bb's eten voor ontbijt :p
dan moogde mij gerust nog eens een kieken noemen.
ahhaahahaa :D
(Is het echt erg in safraanberg soms?)
Tok Tok Tok Euh Euhh Huuuuu
Momenteel wel ja ^^ ook druk bezig met LDP's, patrouilles, tribunaal beveiligen... nuja zo gaat de tijd hier snel voorbij e ;)
razzpoutin
02-07-2008, 17:55
nog nen abl'er in vizier dus :-)
welcome dude
nog nen abl'er in vizier dus :-)
welcome dude
thanks razz
Wil jij bb's eten voor ontbijt :p
dan moogde mij gerust nog eens een kieken noemen.
ahhaahahaa :D
(Is het echt erg in safraanberg soms?)
krijg ni echt veel schrik , u AEG's werken toch nooit :D :D lol
Welkom btw ;)
krijg ni echt veel schrik , u AEG's werken toch nooit :D :D lol
Welkom btw ;)
thanks, en ondertssn mss een vraagje stellen :)
ik heb bij www.airsoft-one.be (http://www.airsoft-one.be) 2 airsoftguns gekocht namelijk de
- Warrior L96 sniper
- M4 CQB Full Metal (van M4 d'boys)
en uiteraard nog wat reddots en scopes, nu gewoon men vraag was of jij of iemand anders ervaring heeft met airsoft-one en de kwaliteit van zijn materiaal?
want ik kan zelf het geleverde materiaal pas bekijken en testen als ik terug ben in belgie :p
grtz
D00msd8y
02-07-2008, 19:56
@ caect , jij zit dan in het Detachement BELKOS 27 , welk peloton??
@ VK wij hebben een beetje ruzie met CBO en CBO met ons, wij komen niet overeen met onze Majoor (die binnen 2 maanden op pensioen zal gaan) en wij niet met hem, de keuken heeft ruzie met iedereen , CBO weet niet hoe men wapens moet kuisen wij maken een cd en een boek en nog weten ze het niet?? De planningen komen niet naar ons zodat we daar soms als een aap staan te kijken als er een hoop nieuwe leerlingen staan die direct een wapen moeten hebben, inspectie van de wapens komen in Augustus en juist die maand zijn alle wapens bijna weg/in gebruik. Ik moet nu onze Adj helpen met het papier werk
ikke: "maar?? ik ben toch geen Onderofficier Adj??? Ik ben BV wapenmaker"
Adj : "willen of niet Tom je zal dat doen "
ikke :"maar...."
Adj : "http://www.invision.smileyville.net/smilies/evil22.gif"
Ikke : http://www.invision.smileyville.net/smilies/lostit (10).gif "ok Adj"
En zwijg over de Onderofficieren die vandaag hun studies gedaan hebben man ik ben bang als er een oorlog uitbreekt en ik moet naar die hun bevelen luisteren.
Er was ook een positief punt vandaag.
Wij hebben een P90 binnen gekregen met lazer, ik heb iedereen op de bewapening gemarkeerd http://www.invision.smileyville.net/smilies/guns (15).gif
[quote=D00msd8y;18965]@ caect , jij zit dan in het Detachement BELKOS 27 , welk peloton??
C.22
:) wrm ken je mss nog carpatten?
grtz
D00msd8y
02-07-2008, 20:10
thanks, en ondertssn mss een vraagje stellen :)
ik heb bij www.airsoft-one.be (http://www.airsoft-one.be) 2 airsoftguns gekocht namelijk de
- Warrior L96 sniper
- M4 CQB Full Metal (van M4 d'boys)
en uiteraard nog wat reddots en scopes, nu gewoon men vraag was of jij of iemand anders ervaring heeft met airsoft-one en de kwaliteit van zijn materiaal?
want ik kan zelf het geleverde materiaal pas bekijken en testen als ik terug ben in belgie :p
grtz
Airsoft-one is een goeie airsoft winkel.
Ik heb ook een M4 (D-BOY) van airsoft one en ik ben er redelijk content van alleen moet je er een nieuwe veer insteken.
Die van mij was 380 fps uit de doos en dat is te veel om ergens te gaan airsoften (maxi 350 fps is toegestaan voor AEG, sniper is dat 500 fps) , heb er nu een m100 insteken en nu schiet die max 320 fps.
Voor die Warrior L96 sniper moet ik het aan andere AČ leden overlaten.
Frustrerend he als je weet dat aangekomen is maar je kan het nog niet zien ;-)
D00msd8y
02-07-2008, 20:13
[quote=D00msd8y;18965]@ caect , jij zit dan in het Detachement BELKOS 27 , welk peloton??
C.22
:) wrm ken je mss nog carpatten?
grtz
Nee ,gewoon ik was op www.mil.be (http://www.mil.be) de foto's aan het zien.
Airsoft-one is een goeie airsoft winkel.
Ik heb ook een M4 (D-BOY) van airsoft one en ik ben er redelijk content van alleen moet je er een nieuwe veer insteken.
Die van mij was 380 fps uit de doos en dat is te veel om ergens te gaan airsoften (maxi 350 fps is toegestaan voor AEG, sniper is dat 500 fps) , heb er nu een m100 insteken en nu schiet die max 320 fps.
Voor die Warrior L96 sniper moet ik het aan andere AČ leden overlaten.
Frustrerend he als je weet dat aangekomen is maar je kan het nog niet zien ;-)
Heb het al gezien ze, via cam toch :D kga me begin augustus er eens mee uitleven :)
azowe ja wij zijn zo de enigste peloton dat niet echt veel foto's binnenleverde aangezien we onze eigen dvd gaan maken voor Belkos 27.
grtz
D00msd8y
02-07-2008, 20:43
kga me begin augustus er eens mee uitleven
Wel zien als je het uittest dat je een veiligheidsbril opzet en dat de mensen er rond ook 1 opzetten.
Test het enkel in je tuin of binnen (zou ik niet doen want mijn deur heeft nu luchtgaten), niet bij je vrienden of in een bos in de buurt en het vervoer van een replica moet in een gesloten wapenzak gebeuren, enkel voor heen en terug naar een skirm of naar een airsoftwinkel te gaan.
Welgekomen!! :)
Da begint hier stilaan op een militair detachement te trekken, en ik wou gewoon wa airsoften!!;)
Ik heb een G36c en L96 en Hi-Capa 4.3 van bij a-one. Mag pers. ni klagen over die winkel.
L96 is wel ne Low budget sniper replica ma doet het voor zen prijs ni slecht!
greetz dreddy
Wel zien als je het uittest dat je een veiligheidsbril opzet en dat de mensen er rond ook 1 opzetten.
Test het enkel in je tuin of binnen, niet bij je vrienden of in een bos in de buurt en het vervoer van een replica moet in een gesloten wapenzak gebeuren, enkel voor heen en terug naar een skirm of naar een airsoftwinkel te gaan.
Jep merci, heb ook al eens rond gezien voor het gebruik van airsoftwapens, en het is ook mijn bedoeling niet om er misbruik van te maken, heb ervaring met wapens en mijn gezond verstand zal ik ook zeker gebruiken bij airsoftwapens :)
hebben jullie een eigen terrein of huren jullie er eentje?
Welgekomen!! :)
Da begint hier stilaan op een militair detachement te trekken, en ik wou gewoon wa airsoften!!;)
Ik heb een G36c en L96 en Hi-Capa 4.3 van bij a-one. Mag pers. ni klagen over die winkel.
L96 is wel ne Low budget sniper replica ma doet het voor zen prijs ni slecht!
greetz dreddy
Hehe, maar ik ga nog niet een airsoft club proberen te joinen ze, eerst zelf eens zien of mijn intresse in airsoft blijvende is of niet, en zelf zowat ook nog uittesten met reddots, acogs scopes enzo
Heb ook al gemerkt dat de L96 van airsoft-one een vrij lage prijs had tegenover die van andere waar die al makkelijk boven de 300 of 400 euro lagen. als een ervaren airsofter zegt dat hij het niet slecht doet voor zen prijs dan kan het niet slecht zijn e ;) heb je daar nog een bipod voor bij gekocht? Want heb de originele bipod nog besteld op een andere site :)
grtz
D00msd8y
02-07-2008, 21:08
Jep merci, heb ook al eens rond gezien voor het gebruik van airsoftwapens, en het is ook mijn bedoeling niet om er misbruik van te maken, heb ervaring met wapens en mijn gezond verstand zal ik ook zeker gebruiken bij airsoftwapens :)
hebben jullie een eigen terrein of huren jullie er eentje?
Mail is onderweg.
Bombermonk
02-07-2008, 21:55
Mail is onderweg.
een mail over het gebruik van wapen ipv replica wrs :D
een mail over het gebruik van wapen ipv replica wrs :D
Airsoft for dummies
maybe one day i will shoot your ass with bb's ^^ :D
Nope, heb bipod van king arms bij gekocht!
Nope, heb bipod van king arms bij gekocht!
die van mij komt van Begadi online store,
http://www.begadishop.com/catalog/product_info.php?cPath=64_197&products_id=3049
moet dat allemaal zelf nog wel testen dien airsofts :o kan niet wachten tot ik terug in belgie ben hehe ^^
ipv naar men meisje haar armen te lopen gewoon direct naar men airsoftspeeltjes :D stel je voor ..
lol, en dan krijgt gij ne full auto van uw lief!!!
lol, en dan krijgt gij ne full auto van uw lief!!!
LOLZ dat gaat wrss ook zo zijn :o
mss dat ik beter mijn CRC outfit aandoe als ik thuiskom :)
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.