View Full Version : This is me CAECT
Juuw de manne van AA :)
Ben dus Michael aka CAECT
ben onlang geintresseerd geraakt in airsoft, heb een L98 en m4 gekocht.. euhm wat kunt ge hier nog meer opzetten :)
ben 21 jaar jong, militair van beroep, stormfuselier, dit doe ik al 2 jaar en half.
Airsoft zou een leuke en interessante hobby zijn, aangezien ik nu nog in kosovo zit, heb ik nog niet echt de kans gekregen om me bezig te houden met airsoft, hopelijk verandert dit in augustus :)
nja kweet niet echt meer te vertellen dus bij deze vriendelijk groeten aan alle airsofters :)
nuja nog snel een foto van mij :)
http://img379.imageshack.us/my.php?image=michaelvd5.jpg
http://img379.imageshack.us/img379/4276/michaelvd5.th.jpg (http://img379.imageshack.us/my.php?image=michaelvd5.jpg)
welkom :)
Dank u,
vraagske, aangezien ik al veel mensen hierop heb gezien met ABL camo, zitten er ook effectief mensen hier in het belgische leger? of ?
grtz
Bombermonk
01-07-2008, 22:58
Dank u,
vraagske, aangezien ik al veel mensen hierop heb gezien met ABL camo, zitten er ook effectief mensen hier in het belgische leger? of ?
grtz
We hebbe 2 van die rare...euhm varkens.... euhm militairen
welkom
We hebbe 2 van die rare...euhm varkens.... euhm militairen
welkom
haha dank u :)
Hela !!!
merci he.
ja, ik ben 1 van die rare :p
ik zit bij de gevechtgenie in Burcht
Hela !!!
merci he.
ja, ik ben 1 van die rare :p
ik zit bij de gevechtgenie in Burcht
ik bij de carpatten in leopoldsburg maar wonende te antwerpen centrum :)
en die andere rare? ^^ zit hij ook bij de gevechtsgenie ?
grtz
ik heb militaire academie gedaan in Zedelgem tot ik een zwaar accident kreeg.
Bombermonk
01-07-2008, 23:57
ik bij de carpatten in leopoldsburg maar wonende te antwerpen centrum :)
en die andere rare? ^^ zit hij ook bij de gevechtsgenie ?
grtz
nee die zit in safraanberg bij bewapening.
nee die zit in safraanberg bij bewapening.
eheheheheh :D
saffra beach :p
D00msd8y
02-07-2008, 11:08