PDA

View Full Version : ACE @ Dour 1 en 2 december

Bombermonk
05-11-2007, 00:21
http://www.airsoftcustomevents.be/affiche%201dec2007_2_small.jpg

RV:
Zaterdag 01/12 om 09.00uur @ The Lake (DOUR) - tot zondag 02/12 17.00uur.

Route: klik hier
Luchtfoto: klik hier

Dit is een weekendskirm, dus van zaterdagmorgend tot zondagavond.
Afzonderlijke inschrijvingen voor één van beide dagen zullen niet behandeld worden, dus onnodig van dit aan te vragen.

INTEL:
• Lowcap only.
• Highcaps toegestaan voor supportweapons. (M60 etc….)
• AEG = MAX. 360 FPS met .20gram bb’s.
• Snipers (bolt action) = MAX 450 FPS met .20gram bb’s.
• ELK airsoftwapen zal getest worden.
• Airsoftwapens die toch te hard schieten blijven bij de organisatie tot einde skirm om misbruik te voorkomen.
• Bio bb’s zijn niet verplicht.
• Grenades en –launchers zijn toegestaan.
• Geen pyrotechnics, flashbangs etc. toegestaan.
• Drinks zijn zoals steeds bij ons te verkrijgen aan de prijs van 1€.
• Minimum leeftijd is 18 jaar, zonder uitzonderingen.
• Het is ten strengste verboden van alcoholische dranken/drugs mee te nemen en/of te nuttigen op een ACE event.
• Eten voor zaterdagmiddag dienen jullie zelf te voorzien.
• Eten voor zaterdagavond, zondagmorgend en zondag(na)middag wordt door ons voorzien.
• Jullie dienen zelf voor de nodige slaapaccomodatie te zorgen (tenten etc.)
• Er zal geslapen worden in de grote hangar, zodat er bescherming is tegen wind en regen.
• Nachtrust wordt voorzien, dus er wordt ‘s nachts niet doorgespeeld.
• Scenario voor het weekend zal niet op voorhand meegedeeld worden.
• 2 teams: WOODLAND en DESERT.
Hou hier rekening mee bij de inschrijving dat je één van beide camo’s kan aantrekken voor het weekend.
Teamindeling en –herkenning zal dan ook gebeuren op basis van de woodland & desert camo.
• Uniformen en graden van Belgische veiligheidsdiensten zijn niet toegestaan.
• Aankomen in volledige uitrusting is niet toegestaan, er is tijd en plaats om zich om te kleden op het terrein.

INSCHRIJVINGEN: !!!NIEUWE PROCEDURE!!!

• Op voorhand inschrijven is verplicht!
• Deelname is 40€ p.p. voor het weekend.
• Enkel de inschrijvingen die via de ACE website worden ingediend zullen in aanmerking genomen worden!
• Inschrijven: klik hier.
• Rekeningnummer ACE vzw: 779-5946105-39
• Bij de betaling, NICKNAME als referte vermelden! Anders kunnen wij niet nagaan wie er wel en wie er niet betaald heeft.
Je krijgt van ons een bevestiging van inschrijving eens we de betaling hebben ontvangen.
• Uiterste datum van inschrijving is 25/11/2007 om 24.00uur.

The ACE team

Een copy/paste van de ACE website. Kziet wel zitten Low Cap only, 40 euro is nu wel niet niks moet ik toegeven hier zit wel eten bij maar toch. Ze willen het precies wel goed aanpakken met hun desert/woodland team ook al denkek dat er veel man in woodland gaat en veel minder in desert mor das hun probleem. :p

The I-Man
05-11-2007, 11:34
Hou hier rekening mee bij de inschrijving dat je één van beide camo’s kan aantrekken voor het weekend.

das dus alleen voor gearhoeren!! ;-)

VK
05-11-2007, 11:40

das dus alleen voor gearhoeren!! ;-)

en mensen die geen desert of woodland emme zijn gejost :)
want ik zelf heb geen van beide.

The I-Man
05-11-2007, 12:06
en mensen die geen desert of woodland emme zijn gejost :)
want ik zelf heb geen van beide.

nee nee, ge MOET BEIDE hebben...

Bombermonk
05-11-2007, 12:10
nee ge moet een van de twee hebben. En volgens mij reken ze ABL,Flecktarn en alles wat er groen uitziet onder woodland en alles wat bruin/geel uitziet en wars ook multicam en van die lichten digital onder desert omda denkek
anders ni genoeg volk desert heeft :p

D00msd8y
05-11-2007, 12:11
Ik ga een klacht indienen , deze skirm is alleen voor mensen met woodland an desert uitrusting en die met MULTICAM zijn niet welkom.
Dat is pure discriminatie :-)

The I-Man
05-11-2007, 12:53
nee ge moet een van de twee hebben. En volgens mij reken ze ABL,Flecktarn en alles wat er groen uitziet onder woodland en alles wat bruin/geel uitziet en wars ook multicam en van die lichten digital onder desert omda denkek
anders ni genoeg volk desert heeft :p

get gelijk ===> ik was weer veel te vlug me't reageren ;-)

Bombermonk
05-11-2007, 16:02
Mja best is horen wat ze verstaan onder woodland en desert denkek

BlaRock86
05-11-2007, 19:58
ik heb al gesproken met the-shield.

onder woodland is alles wat groen uitslaat

en desert is alles wat lichter uitslaat.

Is gewoon omdat de teamherkenning hierdoor gebeurt, dus geen bandjes.

Multicam is dus bij Desert gerekend.

Bombermonk
05-11-2007, 22:28
Goh de bevestiging da ik een intelligent iemand ben daar wacht ik al mijn hele leve op :p

The Shield
05-11-2007, 22:53
Bij deze..... :-)

Wat info;
Bedoeling is dat beide teams op een visuele manier herkend worden. Zoals Blarock reeds aangeeft, het groenere uniform (waaronder dus ook ABL etc)gaat onder woodland en al de lichtere combinaties gaan onder desert. Je moet maar 1 van beide hebben, daar je jezelf inschrijft voor het team dat je wenst.
Voor de 40€ krijg je 2 dagen scenario's van de bovenste plank zoals jullie dat gewoon zijn van ons en warm eten zaterdagavond en zondagmiddag. Zondag ochtend een ontbijt van ons. Voor een weekendskirm is dit aan de goedkope kant hoor! (sommige andere organisatoren vragen 65€ voor een weekend...)

The Shield
08-11-2007, 00:34
Kleine UPDATE;
* Lowcaps en MIDCAPS toegestaan (dus alles behalve highcaps he!)
* Als je een supportweapon mee hebt, gelieve dit even te vermelden, daar ze in aantal beperkt zullen worden per team!
* Woodland = alles wat overwegend groen, donker, zwart, etc is.
* Desert = alles wat overwegend lichte kleuren heeft, dus beige, lichtbruin, ...
* Scenario zal een lang scenario zijn in stukken verdeeld, Er zal een generaal moeten bevrijd worden in handen van de rebellen, de dokter moet er ook aan te pas komen, een mijnenveld moet ontmijnd worden, generaal moet verzorgd worden, evacuatie van de generaal, oproepen van heli's etc... alles in de gepaste kledij door verschillende ACE spelers en figuranten die zullen meedoen om alles nog wat meer realisme te geven.
Blijkbaar was dit niet volledig duidelijk, ik hoop dat dit nu beter is!
Dus zijn er nog altijd plaatsen open! Dit zal vermoedelijk de laatste tweedaagse van 2007 worden, dus SPELEN! (ook al is het koud etc, dat geeft gewoon extra dimensie aan het spel!)