View Full Version : rapidshare voor dummies
D00msd8y
23-10-2007, 00:18
Ga naar http://rapidshare.com/
Klik op "Bladeren" en klik op het bestand dat je wilt uploaden. (denk er aan elk bestand mag nie groter zijn dan 100Mb dus als het groter is dan moet je zippen + verdelen.
Klik dan op "Uploaden"
Wachten
Dan vul je Username ,E-Mail ,Password en Repeat it in.
Klik op "create collector's account"
En dan zie je onder "RapidShare URL (Share as much as you want)" jouw link, plak die dan in je post.Tip:
Als je 1 bestand download via rapidshare en je wilt dan een 2de bestand downloaden dan is dat pas mogelijk na een paar minuten, voor de 3de keer is dat na een paar uur. Ik heb een Belgacom adsl modem ,als ik die even afzet en dan terug opzet dan hoef ik niet te wachten dan kan ik al direct het 2de bestand downloaden terug afzetten terug opzetten kan ik al direct het 3de downloaden.
Wel opletten wat je max download is voor Belgacom,ik heb een max van 12 GB, op de 3de dag van de maand stond ik al aan 8 GB (slik).
Een goede raad van tante kaa......€@$µ.... nonkel........nee.......de super almachtige D00msd8y (ja,das beter)
Bombermonk
23-10-2007, 12:02
goeie raad van mij....neem ander internet service provider
50 gig per maand is al veel veel beter
En welke mag dat dan wel zijn bomber?
ja, dat klinkt echt wel heel interessant zenne bomber
welke provider, en kostprijs per maand?
Bombermonk
23-10-2007, 18:56
scarlet, dommel(100 gig), edpnet
wij betalen voor ons Scarlet One nu iets om en bij de 50 euro/maand denkek voor telefoon (gratis naar vaste lijnen.....woeptidoe....) en i-net. Dommel is nog goedkoper denkek wel geen telefoon en geeft zelfs meer als 50 gig aan zeer gunstige prijs. gewoon even googlen op dommel of edpnet en ge vind wel wat. Het is door belgacom en telenet monopolies da we nog met die onnozele limieten zitten nergens anders in europa heeft men da nog :s
Idd, wij zitten hier in België nog met adsl opgescheept terwijl ze in nederland al bezig zijn met vdsl of zoiets, zou pakken sneller zijn.
Maar ja, dan gaan we es effe kijken naar dommel he, de firma dankt u
mongoose
23-10-2007, 19:40
...zolang ze mor geld uit ons zakken kunne slagen...
razzpoutin
23-10-2007, 19:49
erm :-)
D00msd8y
23-10-2007, 20:35
Idd, wij zitten hier in België nog met adsl opgescheept terwijl ze in nederland al bezig zijn met vdsl of zoiets, zou pakken sneller zijn.
Maar ja, dan gaan we es effe kijken naar dommel he, de firma dankt u
Belgacom heeft ook vdsl hoor maar die is duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur.
En tegen een snelheid die ze in holland voor adsl toepassen. (20Mbit)
Bombermonk
23-10-2007, 22:41
mja als ge holland in de steden woont hedde zelfs kans da er glasvezel kabel bij u binnen komt dan kunne ze nog vele malen sneller. toch liggen de belgische snelheden nog niet zo laag tegenover het merendeel van de wereld.
holland eeft betere internet dan wij
en wij mogen nog 2X zoveel betalen gvd!
mijn oom mag zoveel downloaden als em wilt me een kei neige download snelheid
betaald dubbel zo weinig als iere iets van een 10 euro in de maand
belgacom en telenet zijn afrippers
(kwor daar eiglijk well pissed off van, want zij hebben een monopolie !!)
Oplossing ?
airsoft antwerpen internet provider :p
sluit u aan en u ontvangt een gratis zakje bb's LOOOL !!
ik gebruik hier thuis dommel, vanaf 1 juli beginnen zij met city connect: 24mb/s en 40 gig per maand;
voorlopig zit ik nog op de netconnect d.w.z. 4mbps en 100 gig down per maand
en dan nog goedkoper dan belgacom
enige downside: een vaste lijn van belgacom is (voorlopig) nog nodig
check www.dommel.com
Bombermonk
04-05-2008, 16:54
scarlet One 6mbps en 100 gig en geen lijn van belgacom meer.
en ook goeikoper :)
scarlet 20mbps gaat bij mij nog niet...enkel in de steden
telenet turbonet 20 Mbps | 35 GB :)
Bombermonk
05-05-2008, 00:22
ja en dat voor 65 eur :D
zolang mijn snelheid hoog genoeg is om te gamen is er geen probleem downloaden doet hij rustig op zijn gemak en heeeeel veel.
2 uur downloaden aan uw 20Mbps en ge hebt uw 35 gig erdoor denkt daar maar eens over na ;)
da is wa maar ik trek tock ni meer binnen op een maand (als ik groote dingens binnen trek is da opt werk en das onbeperkt)mhuhahahahahaha
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.