PDA

View Full Version : aircav hell 2

wezze
07-07-2005, 19:24
beste leden zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben is er een team alfa en bravo het is misschien makkelijker voor jullie zelf in te schrijven kwestie van mijn vingers wat te sparen :P en natuurlijk ook wat tijd

greetz wezze

ik sta reeds bij bravo

Rayden
07-07-2005, 19:38
ik sta reeds bij bravo
Ditto. :wink:

Forze
07-07-2005, 19:49
ieren ook team Bravo , kwestie van enkel wa friendly fire & grijpgrage handjes van Wezze te krijgen ipv pijnlijke BB's op men kont :)

wezze
07-07-2005, 20:41
I love you to forze :P

Drinky
07-07-2005, 22:27
team Bravo ofcourse :twisted: :twisted: :twisted:

Trinity
08-07-2005, 07:35
idem team bravo :P

El_Mariachi
08-07-2005, 14:15
team bravo it is yes yesss :lol:

Kevve
13-07-2005, 09:55
Ik ben apart, ik ga bij Alpha staan :lol: NIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEETTTTT

SIGNING IN FOR TEAM BRAVO joehoe....

manne, ik gon der zijn e.....

Tsjerno
13-07-2005, 20:21
bravo

Forze
16-08-2005, 22:01
Doemme zeg der heeft al meer dan 100 man toegezegd, en nu dat asb zijn skirm niet doet, denk ik dat het er nog een pak meer zullen zijn!.

Tsjerno
16-08-2005, 22:06
idd , bravo inschrijvingen zijn al afgesloten momenteel voor alpha wat volteproppen lol , gaat mega battle worden.

go aircav !!!

gaat wringen worden op da parkingske van die winkel lol , nu tzal weer geen vespa meeting zijn zekers kunne ze op de groote parking afspreken

Kevve
16-08-2005, 22:10
hehe, stel u voor, terug allemaal op da klein parkingske.... ik stel voor da iedereen me de vespa komt :lol:

Drinky
17-08-2005, 12:26
loool

samsam
17-08-2005, 16:23
bravo :mrgreen:

Tsjerno
20-08-2005, 11:24
http://users.pandora.be/the_emp/the_emp/Aircav/REGLEMENT.doc

tip , ni vergeten meetedoen he manne :)

Tsjerno
20-08-2005, 11:25
http://www.airsoftcav.be/images/FIELD.jpg

ook handig

Rayden
20-08-2005, 12:39
http://www.airsoftcav.be/images/FIELD.jpg

ook handig
Forze en ik hebben zo 10 stuks afgeprint op A3 formaat.

wezze
24-08-2005, 19:40
Voor B

Geschiedenis:

In 2003 werd Borstavië (B) geteisterd door een bloederige oorlog met haar buurland Krotiania. Een oorlog die vooral draaide om macht en grondgebied. Dit brutale conflict zou vlug uitdraaien op een ware ramp voor Borstavië (B) indien er niet vlug ingegrepen werd.
Daarom besloot Huntnakije (A) kort daarna om Borstavië (B) ter hulp te komen.
De motieven voor deze actie waren van dubbele aard. Enerzijds was Borstavië (B) een belangrijke handelspartner en dus economisch van belang, anderzijds was het land rijk aan grondstoffen, wat Huntnakije (A) ook wel kon gebruiken. Met hun steun zou Borstavië (B) na de oorlog misschien wel een deel van de opbrengsten willen delen! Jaren verstreken, de oorlog was hard en gemeen, maar de nieuwgevormde coalitie slaagde erin Krotania te verdrijven. Huntnakije (A) hielp aan de wederopbouw van het land maar besloot er te blijven en nam Borstavië (B) op als kolonie. Dit gebeurde zonder enig protest.
Borstavië (B) was weer vrij, leefde in vrede en Huntnakije (A) had hen daarbij goed geholpen.
Gedurende lange tijd leefden beide volkeren in vrede met elkaar, maar de situatie werd grimmiger. De tijden waren veranderd, kolonisatie was niet meer van deze tijd en Borstavië (B) begon Huntnakije (A) meer te zien als een land dat enkel maar profiteerde van hen.
Hier en daar begonnen mensen onafhankelijkheid te eisen maar daar had Huntnakije (A) geen oren naar.
Kleinere verzetsgroepen begonnen zich te groeperen en hielden goed georganiseerde acties tegen het Huntnakees bewind.

Hedendaags:

3 van onze belangrijkste mensen zijn verleden week ontvoerd door Huntnakese troepen.
We zijn er bijna zeker van dat de Huntnakese regering niet op de hoogte is van de rol van deze mensen maar om alle risico’s te vermijden moeten wij onze kameraden gaan bevrijden.
Huntnakese foltertechnieken zullen hen wel aan de praat krijgen dus weten wij niet in hoeverre onze operaties gevaar lopen tot we dit van onze broeders kunnen horen.

Materiaal en voedsel blijven een probleem voor onze troepen. Onze informanten hebben vernomen dat er geen luchttransporten meer zullen gebeuren nadat één van onze piloten vrijdag één van hun bevoorradingsvliegtuigen heeft neergehaald.
Helaas was alles aan boord van het neergehaalde toestel verwoest.
Dit wil zeggen dat vanaf heden zij hun troepen opnieuw zullen moeten bevoorraden via land.
Door de dichte begroeiing van het grensgebied zullen aanvallen uit de lucht weinig opleveren.
We weten dus dat er nog bevoorrading zal gebeuren, we weten echter niet waar naartoe en welke route ze zullen nemen.
We moeten ze opsporen en de bevoorrading voor ons eigen leger gebruiken.

Het rekruteren van nieuwe mensen in het verzet verloopt héél goed.
Deze post moet ook door ons bevoorraad worden aangezien de plaatselijke bevolking dit zeer op prijs stelt. Het transport dient te gebeuren via 1 van de 3, voor Huntnakije geheime, routes die staan opgegeven op de kaarten.
Het Huntnakees leger heeft vermoedens over een rekruteringspost maar weet echter niet waar deze is maar volgens onze informanten worden er acties op touw gezet om deze op te sporen.

De vijand heeft natuurlijk ook onze mooie ambassade vervuild met zijn aanwezigheid.
Dit moeten wij terug in handen zien te krijgen. Dit gebouw is een enorme morele steun voor onze bevolking en zal de vijand ook doen verbleken als wij deze in handen hebben.
Verwacht echter niet dat ze de ambassade zomaar zullen afstaan, hun algemene intelligentie bureau is gevestigd in de kelderverdieping ervan.
Er zal daar zwaar gevochten worden broeders, de prijs zal hoog zijn maar de overwinning zal het waard zijn.

Opdrachten:

- Bevrijdt de 3 gevangenen.
- Verover en houdt kost wat kost de ambassade.
- Vervoer de goederen voor de rekruteringspost langs een van de 3 opgegeven routes.
- Zoek en vernietig de bevoorradingspost van Huntnakije.
- Maak bij het uitvoeren van de missies nuttig gebruik van het mobiele veldhospitaal.

De Gevangenen
De gevangenen dienen bevrijdt te worden.
Hun locatie is echter geheim dus ze moeten opgespoord worden.
Gevangenen mogen in geen geval achtergelaten worden in het veld.
Ze zijn ofwel in handen van Alpha ofwel in handen van Bravo. Maar blijven nergens ALLEEN achter.
Als de gevangen gevonden zijn moeten ze naar een geheime plaats gebracht worden.
Bepaal deze plaats zelf, spreek dit af op voorhand en duid dat aan op je kaart. Zorg ervoor dat het volledige team dat weet!
Alpha weet deze plaats niet maar zal ons zeker niet ongestoord ons gangetje laten gaan.

De Ambassade
De locatie van de huidige Ambassade is ons onbekend.
Deze dient gelokaliseerd en veroverd te worden. Deze plaats heeft een enorm strategische waarde dus we moeten deze kost wat kost in handen zien te krijgen en te houden.
Alpha weet dat we komen.

Bevoorrading van de Rekruteringspost.
Er dienen 2 munitiekisten en 1 blauwe ton naar de rekruteringspost gebracht te worden.
De locatie van de post zal medegedeeld worden door Emp.
De bevoorrading dient te gebeuren via 1 van de 3 aangegeven routes op de kaart. Emp zal deze kaart nog uitdelen op het event zelf.
Er mag niet van deze route afgeweken worden.
De kisten en ton mogen in geen geval achtergelaten worden in het veld.
Alpha zal uiteraard proberen deze post te vernietigen en de voorraad voor zichzelf gebruiken.
De locatie van de rekruteringspost is onbekend voor Bravo.
Het bevoorraden mag gebeuren door gelijk wie en mag pas van start gaan vanaf 12.00h

Bevoorradingsdepot van Alpha
Zoek en maak het depot onschadelijk.
Het depot is onschadelijk gemaakt als de 2 munitiekisten en 1 blauwe ton er uit zijn gehaald en in Bravo zijn rekruteringspost zijn belandt.
De gestolen kisten en ton mogen in geen geval achtergelaten worden in het veld.
Als deze toch onbewaakt worden opgemerkt keren deze terug naar hun eerste eigenaar.
De positie van het depot is niet gekend, zoeken dus.

Mobile Medicpost
Beide teams hebben dit.
Dit punt telt als respawnpunt. (respawntijd 15 minuten)
Het opstellen van zo een punt gebeurd door de medicvlag op een goed zichtbare positie te hangen dit gecombineerd met het lint van je eigen Team.
De plaats bepaal je zelf waar deze komt, ze mag enkel niet komen binnen de 50 meter van een strategisch punt (ambassade, depots, gevangenis, …).
Eens opgesteld blijft het punt, het kan niet verplaatst worden.
En nu de fun…
De medicpost kan veroverd worden.
Dit gebeurt door het gebruik maken van de doos C4 die in het basiskamp ligt.
De doos dient in de respawnarea gegooid te worden, zo dicht mogelijk tegen de medicvlag.
Let dus op, als je daar in de respawnzone zit kan je aangevallen worden.
De respawnzone is in een straal van 5 meter rond de medicvlag.
Mensen die in de respawnzone zitten mogen zich verdedigen uiteraard maar mogen niet buiten de respawnzone komen.
Als de medicpost vernietigd wordt door de C4 dan is iedereen dood en die keren dan terug naar hun basiskamp waar hun respawntijd dan opnieuw begint.
Het team dat de vlag veroverd mag de vlag meenemen, de persoon die de vlag meeneemt keert terug naar zijn basiskamp met de vlag. Van daar uit vertrekt er dan iemand anders die dan op zijn beurt een nieuwe medicpost mag oprichten.
Het kan dus gebeuren dat er 1 team 2 medicposten heeft en de andere geen enkele.
Eens de C4 is “ontploft” is er geen discussie mogelijk, het verliezende team vertrekt onmiddellijk naar zijn basiskamp met zijn teamlint en het winnende team neemt onmiddellijk de vlag mee.
Zorg ervoor als een post gemaakt wordt dat het goed duidelijk zichtbaar is tot welk team het behoord.
De eerste post mag vanaf 11u geplaatst worden.

Algemene speelregels!

- Er is géén pauze, eten doe je wanneer je zin hebt in je basiskamp.
- Basiskampen mogen NIET aangevallen worden.
- Vergeet de Singleshot-Full Auto regel niet!!!
- Snipers houden rekening met een minimum schietafstand van 15 meter.
- De fps van je wapen kan random tijdens de dag gemeten worden, geen discussie mogelijk. Dit om het misbruik van de vorige skirm tegen te gaan. Onze excuses hiervoor voor de eerlijke spelers.
- Gesneuvelde spelers keren onmiddellijk terug naar hun respawnzone. NIET RONDHANGEN en DEAD MEN DON’T TALK.
- Start van het event zal aangekondigd worden door het luiden van luchthoorn.
- Einde van het event zal ook aangekondigd worden door dezelfde luchthoorn (17u)
- Speel het fair, niemand vind cheaters tof dus hou het clean. Indien je twijfelt of je hit bent, ga er dan van uit dat het zo is. Dat voorkomt hopen ergernis. Zijn er twijfels of discussies, spreek dan een Aircav lid aan. Hij zal dan het nodige doen.
- Denk aan je eigen veiligheid en aan die van anderen. Neem geen onnodige risico’s
- Laat de verschillende zaken op het terrein met rust. Tonnen, zakken, ... Vind je een vreemd goedje, blijf er dan van af! Gooi geen tonnen of zakken in het rond.

Breng volgende voorwerpen nog zelf mee:
- Schrijfmateriaal (stift, balpen, …), dit om zaken te noteren op je kaart.
- Horloge (start missies en mobiele respawntijd.
- Ondertekend reglement
- Kaart van het gebied
- Eten en drank (geen alcohol op de skirmdag!)
- Indien je wilt filmen of foto’s nemen zorg voor een fluovestje.

Bij aankomst op het terrein zal je getoond worden waar je je wagen kan parkeren.
Eerst parkeren dan inschrijven en dan pas je gear uithalen.
Eenmaal je gear uitgehaald is kan je je gaan aanmelden voor de fps meting van je wapen.

De raffle van alle goodies zal gehouden worden onmiddellijk na afloop van het event.

wezze
24-08-2005, 19:42
Gelieve deze regels door te nemen, uit te printen en te ondertekenen.
Breng ze dan de eerstvolgende skirm mee.
Dit is van toepassing voor IEDERE aanwezige speler.

De Regels:

Toekomen op de afspraakplaats in camokledij is verboden!

Max 360 fps voor AEG en 500 fps voor Single Shot sniper!
Ben je niet zeker zorg dan voor een niet upgegrade wapen. De vorige keer waren we laks, nu lachen we er niet meer mee.
Het is ons opgevallen dat er mensen het veld zijn ingegaan met andere wapens dan die getest zijn geweest, dit overkomt ons geen 2de keer.
De mensen die het terrein al hebben bespeeld kunnen wel beamen dat upgrades zelfs helemaal niet nodig zijn en overdreven upgrades ronduit gevaarlijk.
Alle wapens worden getest met 0.20 bb’s.

Minimum leeftijd van deelnemers is 15 jaar.
Alle spelers JONGER dan 18 jaar zijn echter wel verplicht een papier mee te hebben waar op vermeld staat dat je ouders je de toestemming geven om hier aan mee te doen. Dit papier dient door beide ouders of een voogd ondertekend te zijn en wordt afgegeven aan de organisatie tijdens de inschrijving. Geen papier mee is niet spelen, simpel.

Getroffen spelers keren ONMIDDELLIJK terug naar de safetyzone of naar hun respawnzone.

FAIR PLAY!
Bij discussie, kom samen tot een faire oplossing. Begin niet te roepen op elkaar. Indien je er samen niet uit geraakt dan spreek je een lid van Aircav aan. Hij zal dan oordelen over de situatie en een beslissing nemen, die beslissing is definitief.
Twijfel je of je hit bent, ga er dan van uit dat het zo was. Zo voorkom je al eventuele ergernis.
Aircav, we play rough but we play fair.

Hits op het wapen tellen!
Zelf ben je niet KIA maar het wapen is kapot. Schakel over op je secundair wapen of ga terug naar de safetyzone, dat beslis je zelf.

Roken op het terrein is ten strengste VERBODEN!
Roken is wel toegestaan in beide respawnzones, peuken gaan in de daartoe voorziene asbakken.

Het gebruik van allerlei zaken waarbij vuur aan te pas komt op het terrein is verboden!

Afgebakende stukken worden onder geen geval betreden!

Vermijd het schieten op het gezicht ten allen tijde!

Single shot en full auto regels.
Alles buiten de gebouwen = full-auto
Van binnen naar buiten vuren. Target verder dan 5m = full-auto
Van buiten naar binnen vuren. Target verder dan 5m = full-auto
Al de rest is single shot.
”Pang je bent dood” enkel als schutter z'n target effektief in het vizier heeft!
Wapen ongericht van buiten naar binnen vuren of omgekeerd is ten strengste verboden, dit voor de veiligheid.
Bij close combat schiet op de benen of torso.

Het terrein is al één grote puinhoop, dit is echter geen reden om het nog erger te maken!
Gooi geen tonnen om!!!

Honour System!
Breng je vrienden die willen kennis maken met de sport dan rekenen wij er op dat je deze mensen alles grondig uitlegt. Je wordt zelf verantwoordelijk voor deze mensen, ook voor hun gedrag.

Niet naleven van het reglement wordt streng bestraft! Wij behouden het recht om mensen van het event te verwijderen.

Ik, ondergetekende, verklaar dat ik de regels heb gelezen en goedgekeurd.
Ik speel voor eigen rekening, niemand van de organisatie kan verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele ongevallen.

Gelezen en goedgekeurd, Naam, Datum,

ik heb er een stuk of 25 liggen dus jullie moeten niet perse moeite doen ik zal ze meenemen

groeten Wezze :P

smoke
24-08-2005, 19:50
Komen jullie van airsoftantwerpen eingelijk de zaterdag al af en blijven jullie ginder slapen of komen jullie zondagmorgend ? (Questie van een idee te hebben met hoeveel man we in da kot gaan liggen :lol: )

Forze
24-08-2005, 20:14
een deel gaat al, een ander deel vertrekt 's ochtends

wezze
28-08-2005, 20:34
Twas ne goeie zenne maar den eerste was wel beter vondt ik wel veeeeeeel actie en veeeeel volk weer leren kennen , den emp wa op zen systeem gewerkt was ook wel plezant :wink: er is wel een moment da op band had moeten staan en da was de reddingsactie van den teddy die was dik :D

maar ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat den emp beter stond met zijn bad hairday :?: :?: niet :?: :P

Drinky
28-08-2005, 22:00
idd den eerste was patat heb me nu ook wel goe geamuzeert

SGT Anderson
31-08-2005, 02:08
Niemand op AirCavHell 2 een olijfgroene bandana (driehoekig stuk stof) gezien of tegengekomen of per abuus meegenomen en teruggevonden tussen zijn gear, 't is deze:

http://users.pandora.be/vietnam6mm/images/player/10.jpg

Jeroen droeg die en had die afgedaan in de basecamp van geel, maar daar moet hij ergens zoek geraakt zijn. Da was een echte van Vietnam en 'k ben die kwijt. (Gekregen door een voormalige Vietnamreenactor). Die is dus nie meer te krijgen/vinden.

'k Ben ook een origineel Vietnam era M16 20 round-magazijn kwijt met enkele deactivated losse flodders erin, waarschijnlijk bij een of andere sluipactie verloren.
Indien iemand iets gezien of gevonden heeft, graag een seintje op funkyfozzy@yahoo.com of PM of...

Tsjerno
31-08-2005, 17:39
nop sry anderson , heb eens goed gekeken maar niets gevonden sry.

kan iedereen van a² eens kijken of ze deze perongeluk mee hebben (die op de skirm was)

Emp
04-09-2005, 09:43
maar ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat den emp beter stond met zijn bad hairday :?: :?: niet :?: :P

Al loop ik nog groengeschilderd rond in een roze string en met mijn haar in het lichtpaars geverfd, ik blijf knapper dan jij Wezze. :P

't was weer plezant gasten, fun fun fun...
Tot de volgende (al dan niet aircavskirm) zou ik zo zeggen.

wezze
04-09-2005, 10:15
now you hurt my feelings :cry: en doe die string maar aan de volgende keer voor het goe te maken :P :wink:

Emp
07-09-2005, 16:47
now you hurt my feelings :cry: en doe die string maar aan de volgende keer voor het goe te maken :P :wink:

Ik ben hem kwijt :cry: :cry: :cry: :cry:

wezze
07-09-2005, 16:52
ik breng de mijne wel mee 8)

Forze
07-09-2005, 18:21
Volgende keer ganek in mennen blote :)

Emp
09-09-2005, 17:11
ik breng de mijne wel mee 8)

Gewassen?

Emp